MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu


Marketing usług medycznych


  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia



  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ☑Przypisy



  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Liczba stron: 12

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Bankowość elektroniczna - referat - Skład pracy: pojęcie (definicja) bankowości elektronicznej, dostęp do usługi, porównanie metod dostępu, prognoza liczby klientów banków internetowych w Polsce, fazy...
    Liczba stron: 16 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Liczba stron: 19

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
    Liczba stron: 13 - ☑Bibliografia

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ☑Bibliografia

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ☑Przypisy

  • Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
    Liczba stron: 12

  • Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
    Liczba stron: 13

  • Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
    Liczba stron: 10

  • Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień: pieniądz i jego funkcje wraz z wyjaśnieniem (miernik wartości, środek cyrkulacji, środek płatniczy - pieniądz...
    Liczba stron: 30

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17