Opakowania
-
Opakowania i znakowanie towarów - Skład opracowania: definicja opakowania oraz jego funkcje, logistyczne funkcje opakowania, czynniki decydujące o jakości opakowań i składające się na proces...
Liczba stron: 6
-
Plan promocji wody mineralnej - projekt - Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób...
Liczba stron: 8
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Liczba stron: 24
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
Krótkie informacje z Kompendium
- Definicja opakowania - Pod pojęciem opakowania rozumie się dającą się oddzielić powłokę pakowanego towaru, mającą go chronić i zabezpieczać przed wpływami otoczenia oraz oddziaływaniem energii mechanicznej w... (0.5 stron A4)
- Kryteria podziału opakowań - To m.in.:
- zasadnicza funkcja, jaką spełnia opakowanie w stosunku do zawartości
- materiał, z którego wykonane są główne elementy konstrukcji opakowania
- punkt widzenia ekologii
- przemysł użytkujący... (0.2 stron A4)
- Opakowanie a strategia imitacji - Strategia imitacji w kontekście opakowania produktu, może być używana przez firmy jako sposób na wykorzystanie popularności lub rozpoznawalności opakowania konkurencyjnego produktu.
Firmy często starają się... (1.1 stron A4)
- Strategia imitacji - Strategia imitacji to podejście, w którym firma wprowadza na rynek produkt, który przypomina oryginalny produkt innej firmy lub własny produkt, ale w nowym opakowaniu. Celem... (0.6 stron A4)
- Funkcje logistyczne opakowań - Oto najważniejsze z tych funkcji:
- Funkcja ochronna - Opakowania zapewniają ochronę produktów przed uszkodzeniami, zanieczyszczeniami, wilgocią oraz innymi czynnikami zewnętrznymi, które mogą negatywnie wpłynąć na... (1.4 stron A4)
|