MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu


Pięć sił Portera


  • Konkurencja globalna w oparciu o model Portera - referat - Praca zaliczeniowa, poruszająca zagadnienia: analiza konkurencyjności M. Portera, pięć sił Portera, wielostronność rywalizacji, wpływ informacji na przewagę konkurencyjną, konkurencyjna przewaga...
    Liczba stron: 13 - ☑Bibliografia



  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Liczba stron: 18

  • Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
    Liczba stron: 25

  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego - Skład analizy: historia i przedmiot działalności spółki, misja i cele, struktura organizacyjna, analiza makrootoczenia (+ schemat), charakterystyka otoczeń (otoczenie ekonomiczne,...
    Liczba stron: 28

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14



  • Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
    Liczba stron: 17 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Biznes plan firmy produkującej materiały budowlane - Projekt obejmuje takie elementy biznes planu jak: cel i zakres inwestycji, środki realizacji celu, źródła finansowania inwestycji, analiza swot (szanse,...
    Liczba stron: 43

  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia

  • Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
    Liczba stron: 27

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
    Liczba stron: 26

  • Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
    Liczba stron: 15

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Liczba stron: 20

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia

  • Style kierowania - opracowanie - Omówienie popularnych stylów kierowania: styl autokratyczny (autorytarny), demokratyczny, paternalistyczny, nieingerujący (bierny), kierowania doradczego, styl zorientowany na ludzi i na zadania,...
    Liczba stron: 6

  • Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
    Liczba stron: 8

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ☑Bibliografia

  • Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
    Liczba stron: 11

  • Business plan - Standardy Unido - Opracowanie omawia charakterystyczne cechy biznes planu (projektów inwestycyjnych) wg. specyfikacji stawianej przez standardy Unido. Wyszczególniono między innymi takie zagadnienia jak:...
    Liczba stron: 23

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania: definicja zarządzania strategicznego, użytkownicy analizy strategicznej, metodyka planowania, makrootoczenie i jego składniki, otoczenie konkurencyjne, otoczenie ekonomiczne, stopa wzrostu...
    Liczba stron: 32

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7