MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu


Rodzaje strategii


  • Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Liczba stron: 8



  • Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
    Liczba stron: 17 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: istota kapitału intelektualnego i jego składowe (kapitał ludzki, strukturalny, relacyjny), podział na kategorie (aktywa rynkowe, odnoszące się...
    Liczba stron: 5



  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ☑Bibliografia

  • Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia

  • Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
    Liczba stron: 25 - ☑Bibliografia

  • Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ☑Bibliografia

  • Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
    Liczba stron: 35

  • Analiza SPACE - Opracowanie omawia zagadnienia związane z analizą SPACE (Strategic Position and Action Evaluation), w tym cztery wymiary przestrzeni identyfikującej działalność firmy:...
    Liczba stron: 5

  • Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
    Liczba stron: 51

  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została...
    Liczba stron: 41 - ☑Bibliografia

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
    Liczba stron: 9

  • Innowacje w produkcji - Skład opracowania: definicja innowacyjności, Joseph Schumpeter o innowacjach, proces innowacyjny i jego cechy, transfer technologii - obszar, instrumenty, uwarunkowania; model...
    Liczba stron: 16

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Eurologistyka - opracowanie - Skład opracowania: strategia eurodystrybucji, jej cel i formy, wzrost znaczenia eurologistyki, przykłady strategii europeizacji w handlu detalicznym, 4 grupy nowych...
    Liczba stron: 5

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Liczba stron: 30 - ☑Przypisy

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Liczba stron: 5

  • Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
    Liczba stron: 13

  • Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji,...
    Liczba stron: 7 - ☑Bibliografia

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień: pieniądz i jego funkcje wraz z wyjaśnieniem (miernik wartości, środek cyrkulacji, środek płatniczy - pieniądz...
    Liczba stron: 30

  • Papiery wartościowe - akcje i obligacje - Skład opracowania: definicja paprierów wartościowych, omówienie podstawowych terminów związanych z rynkiem kapitałowym, zdefiniowanie kursu jednolitego i notowań ciągłych, obligacja -...
    Liczba stron: 9

  • Studium przypadku sieci fast food - case study - Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat),...
    Liczba stron: 7