Wyszukiwarka serwisu


Teoria zachowań producenta


  • Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
    Liczba stron: 25 - ☑Bibliografia



  • Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
    Liczba stron: 11

  • Program skutecznego motywowania - Skład opracowania: znaczenie motywacji, wcześniejsze poglądy na motywację w organizacjach, model tradycyjny (Frederick W. Taylor), model stosunków współdziałania (Elton Mayo),...
    Liczba stron: 26

  • Teorie motywacji - Skład opracowania: definicja motywacji, teorie treści, procesu, wzmocnienia, motywacja wg Fredericka W. Taylora, teoria (hierarchia) potrzeb Abrahama Maslowa, prawo homeostazy...
    Liczba stron: 15

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Liczba stron: 37 - ☑Bibliografia



  • Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
    Liczba stron: 9

  • Podstawy mikroekonomii - wykłady - Skład opracowania: problem rzadkości i potrzeby, piramida potrzeb, czynniki produkcji, krzywa możliwości produkcyjnych, ograniczoność zasobów, alokacja, koszt alternatywny, racjonalność, rachunek...
    Liczba stron: 33

  • Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
    Liczba stron: 8

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Liczba stron: 16

  • Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia - Skład pracy: definicja motywacji, teoria (koncepcja) wzmocnienia, wzmacnianie pozytywne (motywacja pozytywna), unikanie, kara (motywacja negatywna), eliminacja, teoria X i Y...
    Liczba stron: 5 - ☑Bibliografia

  • Definicje z psychologii - Zbiór ponad 230 definicji związanych tematycznie z psychologią, a w nich m.in.: psychologia społeczna, osobowości, postaci, podstawowy błąd atrybucji, behawioryzm,...
    Liczba stron: 14

  • Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
    Liczba stron: 7

  • Pieniądz i polityka monetarna - Skład opracowania: definicja pieniądza, jego funkcje, ilość pieniądza w obiegu (wzór), popyt na pieniądz, klasyczna wersja ilościowej teorii pieniądz (podejście...
    Liczba stron: 12

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Liczba stron: 16

  • Motywacja do pracy - referat - Skład pracy: definicja procesu motywacji, efekty zbyt silnej motywacji, prawo Bircha, teorie treści, teorie procesu, hierarchia potrzeb (piramida potrzeb) Maslowa,...
    Liczba stron: 6 - ☑Bibliografia

  • Style kierowania i kierownicy - Opracowanie zawiera zbiór zagadnień i definicji: kierownik autokrata, autokrata surowy, życzliwy, nieudolny, kierownik demokrata, teoria X i Y MacGregor'a (styl...
    Liczba stron: 7

  • Definicje z dziedziny psychologii - Zbiór kilkudziesięciu definicji, a w nim m.in. definicja poznania społecznego, oszczędność poznawcza, schematy, efekt pierwszeństwa i uporczywości, heurestyki wydawania sądów,...
    Liczba stron: 8

  • Człowiek w procesie pracy - Skład pracy: osobowość i jej podział, cechy osobowości człowieka, motywy ludzkiego działania, teoria potrzeb wg A. H. Maslova, siedem podstawowy...
    Liczba stron: 21 - ☑Bibliografia

  • Istota motywacji - Skład pracy: definicja motywacji, teorie potrzeb oraz teorie motywacji oparte na nagrodach, hierarchia (piramida) potrzeb Abrahama Maslowa (potrzeby fizjologiczne, bezpieczeństwa,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Inflacja - referat - Elementy pracy: definicja inflacji, podziały - inflacja popytowa, kosztowa, strukturalna, otwarta i tłumiona, inflacja pełzająca, krocząca, galopująca, hiperinflacja; monetarystyczna teoria...
    Liczba stron: 6 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Podstawy socjologii - Definicje, zagadnienia, krótkie charakterystyki myślicieli (Platon, Arystoteles, Św. Augustyn, Tomasz z Akwinu, Nicolo Machiavelli, Tomasz Morus), prekursorzy i narodziny socjologii...
    Liczba stron: 26

  • Teorie motywacji - opracowanie - Skład opracowania: definicja motywacji, jej warunki, zmienne i cele, definicja systemu motywacji, omówienie 3 podejść (podejście behawioralne, psychodynamiczne, poznawcze), omówienie...
    Liczba stron: 19

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia

  • System nagród i kar w motywacji pracowników - Skład pracy: definicja nagrody i kary, ich podział, system kar i nagród oraz ich wpływ na pracowników, model motywacyjny łączący...
    Liczba stron: 12 - ☑Przypisy

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Kryteria wynagradzania - Praca skupia się na zagadnieniach dotyczących sposobu ustalania wysokości wynagrodzeń. Omiawia: wynagradzanie według wkładu pracy, według osiąganych wyników pracy, zachowań...
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia

  • Style kierowania - Zawartość opracowania: czynniki wpływające na skuteczność przywództwa, przywództwo jako proces oddziaływania na podwładnych, klasyfikacja indywidualnych stylów kierowania, styl autokratyczny, demokratyczny,...
    Liczba stron: 8