Warunkowanie klasyczne
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Definicje z psychologii - Zbiór ponad 230 definicji związanych tematycznie z psychologią, a w nich m.in.: psychologia społeczna, osobowości, postaci, podstawowy błąd atrybucji, behawioryzm,...
Liczba stron: 14
-
Podstawy statystyki - wykłady - Podstawowe zagadnienia i definicje ze statystyki: badania statystyczne, populacja i jednostka statystyczna, cechy statystyczne, etapy badania statystycznego, charakterystyki liczbowe struktury...
Liczba stron: 17
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia
-
Praktyczne podstawy statystyki - zagadnienia i zadania z rozwiązaniami - Opracowanie zawiera podstawowe zagadnienia ze statystyki, najczęściej poparte przykładowym zadaniem z rozwiązaniem. Na opracowanie składa się: podział statystyki, kompleksowa analiza...
Liczba stron: 15
-
Ściąga ze statystyki - Opracowanie w formie ściągi, a w nim zagadnienia z podstaw statystyki, definicje, pojęcia, wzory, m.in.: badania statystyczne (etapy badania i...
Liczba stron: 2
-
Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa oraz przewidywanie bankructwa dzięki analizie finansowej - W skład tej interesującej pracy wchodzą takie elementy jak między innymi: przedmiot i zakres analizy finansowej (AF), praktyczna realizacja zakresu...
Liczba stron: 31 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
Krótkie informacje z Kompendium
- Pochodne instrumenty finansowe - To:
- transakcje, których wykonanie może następować w inny sposób niż klasyczny: dostawa/odbiór przedmiotu transakcji. Pochodnymi są: transakcje futures, opcje oraz wszystkie swapy poza klasycznymi swapami... (0.4 stron A4)
- Miary zmienności - Dzielą się na:
1. Klasyczne:
- Odchylenie przeciętne
- Odchylenie standardowe
- Współczynniki zmienności
2. Pozycyjne:
- Rozstęp szeregu
- Odchylenie kwartylowe (ćwiartkowe)
- Współczynniki zmienności
Miary zmienności charakteryzują stopień zróżnicowania jednostek zbiorowości... (0.2 stron A4)
- Make-or-buy - W dosłownym tłumaczeniu oznacza zrób-lub-kup. Klasyczne przykłady tych decyzji spotykamy w obszarze produkcyjnym, kiedy to rozważa się, czy pewien półprodukt powinien być wykonany we własnym... (0.3 stron A4)
- Marketing - ujęcie klasyczne - Oznacza odpowiednie planowanie, koordynację i kontrolę wszystkich działań przedsiębiorstwa, ukierunkowanych na aktualne i potencjalne rynki zbytu.
Jest ściśle związany z przedsiębiorczą działalnością zorientowaną na zysk... (0.4 stron A4)
- Techniki wspomagające PR - Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą:
- sponsorowanie sportu, kultury, działań proekologicznych, nauki i badań,
- darowizny, mecenaty, patronaty, dotacje, udział w akcjach charytatywnych,
-... (0.5 stron A4)
|