Wyszukiwarka serwisu


Wprowadzenie nowego produktu na rynek


  • Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji,...
    Liczba stron: 7 - ☑Bibliografia



  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Liczba stron: 36 - ☑Bibliografia

  • Innowacje w produkcji - Skład opracowania: definicja innowacyjności, Joseph Schumpeter o innowacjach, proces innowacyjny i jego cechy, transfer technologii - obszar, instrumenty, uwarunkowania; model...
    Liczba stron: 16

  • Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
    Liczba stron: 55



  • Cechy społeczeństwa rynkowego - Skład referatu: przemiany w gospodarce i ich konsekwencje, etyka i normy na rynku, wprowadzenie zasad gospodarki rynkowej w Polsce, podstawowe...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Liczba stron: 14

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Liczba stron: 20

  • Bezrobocie na rynku pracy - Skład opracowania: funkcje, zadania i rodzaje rynku pracy, neoklasyczna teoria bezrobocia, rynek pracy w ujęciu neoklasycznym (wykres), naturalna stopa bezrobocia,...
    Liczba stron: 34

  • Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
    Liczba stron: 20

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ☑Bibliografia

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Atrybuty produktu - Skład opracowania: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki oraz jej cykl życia, pozycjonowanie marki (etapy pozycjonowania), prawa,...
    Liczba stron: 9

  • Segmentacja rynku - referat - Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami...
    Liczba stron: 13 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
    Liczba stron: 18

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Produkt - praca teoretyczna (referat) - Skład pracy: pojęcie produktu, jego istota i poziomy (istota - rdzeń produktu, produkt rzeczywisty i poszerzony), klasyfikacja produktów (częstego zakupu,...
    Liczba stron: 8 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Papiery wartościowe - akcje i obligacje - Skład opracowania: definicja paprierów wartościowych, omówienie podstawowych terminów związanych z rynkiem kapitałowym, zdefiniowanie kursu jednolitego i notowań ciągłych, obligacja -...
    Liczba stron: 9

  • Analiza techniczna - opracowanie - Skład opracowania: zdefiniowanie celu analizy technicznej, podstawowe zasady, formacje i zasady ich rozpoznawania, rodzaje formacji - trend, kanał, trójkąty i...
    Liczba stron: 8

  • TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
    Liczba stron: 24 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
    Liczba stron: 10