Wyszukiwarka serwisu

Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy)

Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji, opracowanie planu strategii marketingowej, analiza ekonomiczna, testowanie rynku, komercjalizacja. (7 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #wprowadzenie nowego produktu na rynek, #cykl życia produktu, #marketing,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (Liczba stron: 7)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Innowacje w produkcji (Liczba stron: 16)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)