MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Wycena przedsiębiorstwa

Wycena napisana na podstawie istniejącego przedsiębiorstwa. Jej skład to: analiza finansowa przedsiębiorstwa - bilans, analiza struktury i dynamiki aktywów oraz pasywów, kapitał obrotowy, płynność finansowa, rachunek zysków i strat, wykorzystanie majątku i kapitału, należności i zapasy, wiarygodność kredytowa, analiza rentowności. Wycena przedsiębiorstwa: metoda majątkowa (ewidencyjnej wartości aktywów netto), metoda dochodowa (wariant optymistyczny i pesymistyczny), metody mieszane (w wariancie optymistycznym i pesymistycznym). (17 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #wycena przedsiębiorstwa, #analiza rentowności, #kapitał w przedsiębiorstwie,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Wycena przedsiębiorstwa należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Finanse przedsiębiorstwa
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian (Liczba stron: 24)
Franchising a kanały dystrybucji (Liczba stron: 23)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm (Liczba stron: 12)
Franczyza - istota i korzyści franchisingu (Liczba stron: 15)
Ekonomiczna wartość dodana - EVA (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Wycena przedsiębiorstwa (Liczba stron: 17)
Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa (Liczba stron: 16)
Ekonomiczna wartość dodana - EVA (Liczba stron: 9)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (Liczba stron: 20)
Papiery wartościowe - finansowanie przedsiębiorstwa (Liczba stron: 20)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)