| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Wykłady z marketingu - opracowanie


Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P - wraz ze schematem), dóbr konsumpcyjnych, dóbr produkcyjnych, usług, analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa (bliższe, dalsze - globalne, niezależne, zależne, stałe, zmienne - burzliwe), badania marketingowe, badanie cen, dystrybucji, promocji, rezultatów działania firmy, ciągłe, okresowe, ad hoc, ilosciowe, jakościowe, dane pierwotne, wtórne, etapy badań marketingowych, badania ankietowe, zasady ustalania próby badawczej, sposoby doboru próby, dobór losowy i nielosowy, schemat marketingowego systemu informacyjnego, informacja marketingowa, badania rozpoznawcze, opisowe, przyczynowe, danych, segmentacja rynku i jej cele, rynek docelowy, nisza rynkowa, strategie marketingu wobec segmentacji rynku (masowy, selektywny, niche marketing), promocja i jej funkcje, promotion mix, reklama, sprzedaż osobista, strategia push i pull, adresaci, środki i rodzaje (podział) reklamy, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, pocztowa, plakaty reklamowe, zalety i wady środków reklamy, model DAGMAR (Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness) i jego etapy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pragnienie, Action - działanie), promocja sprzedaży (sales promotion), konsumencka, handlowa, public relations i jego funkcje, sponsoring, publicity, sprzedaż osobista - jej techniki i funkcje, opakowania i jego funkcje, promocja dodatkowa, marka, strategia kształtowania pola rynkowej aktywności, macierz Ansoffa, opcje strategiczne związane z kształtowaniem pola rynkowej aktywności przedsiębiorstwa, penetracja rynku, rozwój rynku i produktu, dywersyfikacja pozioma i pionowa oraz równoległa, wejścia na rynek, preferencji jakościowych, cena - ilość, marketingu masowego, zróżnicowanego, strategie przestrzennej ekspansji rynku, strategia koncentryczna, selektywna, wyspowa, operacyjny plan marketingowy - jego funkcje i zadania, orientacje marketingu, struktura zorientowana funkcjonalnie, według produktów, według rynków, kontrola i jej fazy. (22 strony)

Pliki podobne tematycznie: # # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Wykłady z marketingu - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat
Plan promocji wody mineralnej - projekt
Polityka asortymentowa
Proces dystrybucji
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Marketing i jego elementy
Podstawy marketingu
Ściąga z logistyki
Ściąga z marketingu
Ściąga z marketingu 2


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan