Wykłady z marketingu - opracowanie
Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P - wraz ze schematem), dóbr konsumpcyjnych, dóbr produkcyjnych, usług, analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa (bliższe, dalsze - globalne, niezależne, zależne, stałe, zmienne - burzliwe), badania marketingowe, badanie cen, dystrybucji, promocji, rezultatów działania firmy, ciągłe, okresowe, ad hoc, ilosciowe, jakościowe, dane pierwotne, wtórne, etapy badań marketingowych, badania ankietowe, zasady ustalania próby badawczej, sposoby doboru próby, dobór losowy i nielosowy, schemat marketingowego systemu informacyjnego, informacja marketingowa, badania rozpoznawcze, opisowe, przyczynowe, danych, segmentacja rynku i jej cele, rynek docelowy, nisza rynkowa, strategie marketingu wobec segmentacji rynku (masowy, selektywny, niche marketing), promocja i jej funkcje, promotion mix, reklama, sprzedaż osobista, strategia push i pull, adresaci, środki i rodzaje (podział) reklamy, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, pocztowa, plakaty reklamowe, zalety i wady środków reklamy, model DAGMAR (Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness) i jego etapy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pragnienie, Action - działanie), promocja sprzedaży (sales promotion), konsumencka, handlowa, public relations i jego funkcje, sponsoring, publicity, sprzedaż osobista - jej techniki i funkcje, opakowania i jego funkcje, promocja dodatkowa, marka, strategia kształtowania pola rynkowej aktywności, macierz Ansoffa, opcje strategiczne związane z kształtowaniem pola rynkowej aktywności przedsiębiorstwa, penetracja rynku, rozwój rynku i produktu, dywersyfikacja pozioma i pionowa oraz równoległa, wejścia na rynek, preferencji jakościowych, cena - ilość, marketingu masowego, zróżnicowanego, strategie przestrzennej ekspansji rynku, strategia koncentryczna, selektywna, wyspowa, operacyjny plan marketingowy - jego funkcje i zadania, orientacje marketingu, struktura zorientowana funkcjonalnie, według produktów, według rynków, kontrola i jej fazy. (22 strony)
Liczba stron: 22
Podobne opracowania: #wykłady z marketingu #podstawy marketingu #marketing mix #AIDA #DAGMAR
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania.
Wyślij link na e-mail
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 547 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Wykłady z marketingu - opracowanie należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Wykłady z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To:
1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób
2. Gry...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych.
Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego -
1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa.
2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa:
- pozycja rynkowa;
- silne i słabe strony;
- szanse i zagrożenia.
3. Planowanie marketingu:
- cele kierunkowe;
- ogólne cele;
- strategia marketingowa;
-...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.
Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To:
1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju
2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...
|