Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Wykłady z marketingu - opracowanie

Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P - wraz ze schematem), dóbr konsumpcyjnych, dóbr produkcyjnych, usług, analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa (bliższe, dalsze - globalne, niezależne, zależne, stałe, zmienne - burzliwe), badania marketingowe, badanie cen, dystrybucji, promocji, rezultatów działania firmy, ciągłe, okresowe, ad hoc, ilosciowe, jakościowe, dane pierwotne, wtórne, etapy badań marketingowych, badania ankietowe, zasady ustalania próby badawczej, sposoby doboru próby, dobór losowy i nielosowy, schemat marketingowego systemu informacyjnego, informacja marketingowa, badania rozpoznawcze, opisowe, przyczynowe, danych, segmentacja rynku i jej cele, rynek docelowy, nisza rynkowa, strategie marketingu wobec segmentacji rynku (masowy, selektywny, niche marketing), promocja i jej funkcje, promotion mix, reklama, sprzedaż osobista, strategia push i pull, adresaci, środki i rodzaje (podział) reklamy, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, pocztowa, plakaty reklamowe, zalety i wady środków reklamy, model DAGMAR (Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness) i jego etapy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pragnienie, Action - działanie), promocja sprzedaży (sales promotion), konsumencka, handlowa, public relations i jego funkcje, sponsoring, publicity, sprzedaż osobista - jej techniki i funkcje, opakowania i jego funkcje, promocja dodatkowa, marka, strategia kształtowania pola rynkowej aktywności, macierz Ansoffa, opcje strategiczne związane z kształtowaniem pola rynkowej aktywności przedsiębiorstwa, penetracja rynku, rozwój rynku i produktu, dywersyfikacja pozioma i pionowa oraz równoległa, wejścia na rynek, preferencji jakościowych, cena - ilość, marketingu masowego, zróżnicowanego, strategie przestrzennej ekspansji rynku, strategia koncentryczna, selektywna, wyspowa, operacyjny plan marketingowy - jego funkcje i zadania, orientacje marketingu, struktura zorientowana funkcjonalnie, według produktów, według rynków, kontrola i jej fazy. (22 strony)

Podobne opracowania: #wykłady z marketingu #podstawy marketingu #marketing mix #AIDA #DAGMAR


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój nieograniczony dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz otrzymać w zamian z przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Abonament 30 Abonament 100
Ilość plików które można pobrać z serwisu po wpisaniu kodu 1-30 30 100
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 1-12 miesięcy 6 miesięcy 5 lat
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
Teraz jako dodatkowy BONUS, po aktywacji dostępu pojawi się możliwość zakupu CDStudent w super cenie!

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Abonament 30

Ilość plików które można pobrać30
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesięcy
Koszt

Abonament 100

Ilość plików które można pobrać100
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod5 lat
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnych, wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 3 miesięcy do 5 lat. Daje Ci on dostęp również do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Wykłady z marketingu - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Wykłady z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)