Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza sektora | metoda scenariuszowa | Adam Smith | przykładowa analiza marketingowa | psychologia reklamy | nlp | zapasy | marketing miasta |

Zagadnienia na egzamin z marketingu

Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz sprzedażowa, marketing mix, specyfika marketingu usług, elementy otoczenia marketingowego, fazy procesu podejmowania decyzji zakupu i typowe procesy decyzyjne, pojęcie i potrzeba segmentacji rynku, znaczenie cyklu życia produktu dla przedsiębiorcy, sprzedaż, koszty, ceny i zyski w poszczególnych fazach cyklu życia produktu, znak towarowy, opakowania w strategii marketingowej, badania jakim poddawany jest nowy produkt kierowany na rynek, analiza marketingowa, testowanie rynku, cena jako instrument marketingu, problemy przy sformułowaniu polityki cen, warunki i czynniki determinujące cele polityki cen przedsiębiorstwa, konkurencja cenowa, elastyczność cenowa popytu, znaczenie i istotę dystrybucji, różnice między bezpośrednimi i pośrednimi kanałami dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, dystrybucja ekstensywna, selektywna oraz ekskluzywna i ich zastosowanie, umowa franchisingowa, Just in time, rola promocji, narzędzia polityki promocji, sponsoring, przedmiot i istota badań marketingowych, główne źródła pozyskiwania danych w badaniach marketingowych, misja przedsiębiorstwa, teorię potrzeb według A. Maslowa, analiza odbiorców ABC, strategia konkurencji Portera, matryca wzrostu i udziałów BCG, znaczenie controllingu, koncepcja AIDA w marketingowej strategii sprzedaży, marketing międzynarodowy. (24 strony)

Liczba stron: 24




Podobne opracowania: #podstawy marketingu #marketing mix #pięć sił Portera #macierz BCG #wykłady z marketingu


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 547 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Zagadnienia na egzamin z marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Zagadnienia na egzamin z marketingu pobrały na dysk również:
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z bankowości - pytania testowe na egzamin (Liczba stron: 13)
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii (Liczba stron: 10)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zbieranie śmietanki - Praktyka oparta na ustalaniu wysokich cen początkowych, przy których uwaga firmy jest skupiona na najzasobniejszych klientach. Jednocześnie, gdy sprzedaż spada obniża ona cenę sięgając po...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych. Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: - pozycja rynkowa; - silne i słabe strony; - szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: - cele kierunkowe; - ogólne cele; - strategia marketingowa; -...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju 2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...