Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM (wraz ze schematem), podejście behawioralne, decyzyjne, sektorowe, sytuacyjne i systemowe, sektora oraz koncepcje marketingów sektorowych (branżowych), misja przedsiębiorstwa, funkcje misji i uwarunkowania (+ schemat), rynek przedsiębiorstwa w wymiarze przedmiotowym, podmiotowym i przestrzennym, strategiczna jednostka biznesu (SJB) i jej cechy, trzy poziomy zarządzania w przedsiębiorstwie zdywersyfikowanym, misja organizacji, analiza rynku i jej zakres, wielkość, pojemność i chłonność rynku, aktywne i pasywne podejście do chłonności rynku, dynamika i wskaźnik względnej dynamiki rynku, cenowa struktura rynku, wartość i rentowność, segmentowa struktura rynku, analiza segmentowa, kanały rynku, zewnętrzna i wewnętrzna przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, trzy poziomy konkurencji rynkowej, mobilność sektora, model rynku (warianty sytuacyjne), struktura sektora konkurencyjnego, siły konkurencyjne wewnątrz sektora (schemat), mapa grup strategicznych (czynności), tendencje rozwojowe rynku, udział w rynku, miernik oceny systemu dystrybucji - numeryczny wskaźnik dystrybucji, analiza ABC, aktywa promocyjne, reguła Pareto, macierz BCG (Boston Consulting Group), dynamika rynku, strategie normatywne, metoda (macierz) GE - General Electric, jej zalety i wady, pozycja konkurencyjna, macierz A.D. Little (ADL), metoda Homera - Schendela, metoda (analiza) Swot, analiza TOWS, badanie synergii. (19 stron)
Liczba stron: 19
Podobne opracowania: #zarządzanie marketingowe #macierz ADL #mapa grup strategicznych #analiza portfolio #metody portfelowe
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania.
Wyślij link na e-mail
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 547 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Zarządzanie marketingowe - zagadnienia należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Zarządzanie marketingowe pobrały na dysk również:
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 20)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Formuła 4i - To:
– informacje - zdobywanie i przetwarzanie informacji w celu wykorzystania dla podejmowania decyzji marketingowych przy wykorzystaniu wszystkich możliwości technologicznych
- innowacje - konkretyzacja i rozszerzanie...
Zarządzanie marketingiem - Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalności zmierzającej do osiągnięcia własnych celów przez aktywne kształtowanie rynku jak najlepsze zaspakajanie potrzeb klientów.
Zarządzanie marketingowe...
Zarządzanie marketingowe - Zarządzanie marketingowe jest procesem planowania i realizacji pomysłów, kształtowania cen, promocji, dystrybucji towarów, usług i idei mających doprowadzić do wymiany spełniającej oczekiwania docelowych grup klientów...
Rodzaje zarządzania - Zarządzanie to proces koordynacji działań ludzi i zasobów w celu osiągnięcia określonych celów.
Istnieje wiele różnych rodzajów zarządzania, które mogą być stosowane w różnych kontekstach i...
Funkcje marketingu - • przygotowawcza
- gromadzenie informacji rynkowej
- badanie rynku
- planowanie produktu i programu asortymentowego
- kalkulacja i stanowienie cen
- organizowanie systemu dystrybucji
- planowanie działań promocyjnych
- kontrola i...
|