Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
motywatory | globalizacja przedsiębiorstw | prognozowanie gospodarcze | agregaty podaży pieniądza | makroekonomia | analiza strategiczna | slogan | marka produktu |

Analiza marketingowa producenta kostki brukowej

Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza sprzedaży, cele marketingowe, strategia marketingowa, pozycjonowanie produktu w segmentach docelowych, marketing mix, struktura przestrzenna produktu, cena, polityka (strategia) cenowa, dystrybucja, promnocja, programy instrumentalne, kontrola i weryfikacja planu (37 stron)

Liczba stron: 37

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)




Podobne opracowania: #przykładowa analiza marketingowa #analiza rynku #macierz BCG


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 547 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza marketingowa producenta kostki brukowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Analiza rynku

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza marketingowa producenta kostki brukowej pobrały na dysk również:
Optimum producenta i konsumenta - referat (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Podstawy mikroekonomii - wykłady (Liczba stron: 33)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników...
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To 1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi 2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto 3. Dystrybucja – (Place) – kanały...
Reklama kooperatywna - Firmy zajmujące się dystrybucją pełnią istotną funkcję w promowaniu produktów producenta na poziomie lokalnym. Dotyczy to promowania lepszej jakości i większej ilości wysiłków reklamowych firm...
Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi lub firmy (także sklepu, placówki usługowej itp.) nadana im na...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: - pozycja rynkowa; - silne i słabe strony; - szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: - cele kierunkowe; - ogólne cele; - strategia marketingowa; -...