Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej, wnioski z badania ankietowego i prezentacja wyników, przychody ze sprzedaży, koszty działalności, rentowność sprzedaży netto, konkurencja, dystrybucja, gwarancja, promocja, określenie mocnych i słabych stron firmy. (17 stron)
Podobne opracowania: #analiza marketingowa #badania ankietowe
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej pobrały na dysk również:
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Biznes plan kafejki internetowej (Liczba stron: 19)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zakres kontroli operacyjnej - To:
1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego:
- analiza sprzedaży;
- analiza udziału w rynku;
- analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży;
- analiza wskaźników...
Product placement - Polega na ukazywaniu w sposób pozornie nie zamierzony w programach tv, serialach, sztukach teatralnych, itp.; poza blokami reklamowymi -
znaku towarowego lub nazwy określonego produktu.
Przykładem...
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - To:
1. Generowanie pomysłów nowego produktu
2. Ocena i selekcja pomysłów
3. Opracowanie strategii marketingowej
4. Analiza ekonomiczna i marketingowa
5. Opracowanie prototypu nowego produktu
6. Testowanie rynku
7. Komercjalizacja
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To
1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały...
Rodzaje badań marketingowych - To:
1. badanie reklamy
2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne)
3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców)
4....
|