Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

ocenianie pracowników | rynek kapitałowy | marketing mix | metoda scenariuszowa | wskaźniki du Ponta | inflacja | rentowność kapitału własnego | podstawy rachunkowości | konkurencja | bilans | funkcja CES | Bank Światowy |

Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej

Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej, wnioski z badania ankietowego i prezentacja wyników, przychody ze sprzedaży, koszty działalności, rentowność sprzedaży netto, konkurencja, dystrybucja, gwarancja, promocja, określenie mocnych i słabych stron firmy. (17 stron)

Podobne opracowania: #analiza marketingowa #badania ankietowe


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej pobrały na dysk również:
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Biznes plan kafejki internetowej (Liczba stron: 19)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)


Krótko, ale na temat:
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników finansowych; - analiza wizerunku rynkowego firmy. 2. Analiza rentowności działalności marketingowej: - ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - To: 1. Generowanie pomysłów nowego produktu 2. Ocena i selekcja pomysłów 3. Opracowanie strategii marketingowej 4. Analiza ekonomiczna i marketingowa 5. Opracowanie prototypu nowego produktu 6. Testowanie rynku 7. Komercjalizacja
Product placement - Polega na ukazywaniu w sposób pozornie nie zamierzony w programach tv, serialach, sztukach teatralnych, itp.; poza blokami reklamowymi - znaku towarowego lub nazwy określonego produktu. Przykładem może być Aston Martin w serii filmów z Jamesem Bondem. Inaczej: Jest to instrument komunikacji marketingowej, mający...
Analiza retrospektywna - (tzw. analiza ex post) celem badań jest ocena racjonalności minionych działań gospodarczych, weryfikacja słuszności podjętych wcześniej decyzji. Analiza przeszłości służy konstruowaniu lepszej przyszłości).
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To 1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi 2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto 3. Dystrybucja – (Place) – kanały dystrybucyjne, fizyczny obieg produktów, logistyka marketingowa 4. Promocja – (Promotion) – reklama, akwizycja sprzedaży, sprzedaż osobista,...


Nowe artykuły: Artykuł 15 dla przyszłych biznesmenów | Zobacz też: Artykuł 70 nagrodzony