Top strony
Wyszukiwarka serwisu
ocena projektów inwestycyjnych | prezentacje z zarządzania | efekt Veblena | marka własna | zarządzanie przez wyjątki | EBIT | public relations | podstawy ekonomii | CEFTA | GPW | Bank Światowy | marketing wyborczy |

Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Obszerna praca na temat analizy portfelowej, a w niej m.in.: modele analizy portfelowej, jej geneza i istota, schemat ogólnej procedury analizy portfelowej, macierz BCG - Boston Consulting Group i jej schemat z omówieniem pozycji rynkowych (gwiazdy, znaki zapytania, dojne krowy, psy), główne koncepcje strategiczne w macierzy BCG oraz jej konstrukcja, macierz diagnostyczno – projektowa, Macierz Mc Kinseya wraz ze schematem oraz wytycznymi dla strategii przedsiębiorstwa, strategie odpowiadające komórkom macierzy Mc Kinseya, macierz ADL wraz ze schematem, trajektoria strategiczna (fazy życia sektora - pozycja konkurencyjna w sektorze), cechy charakterystyczne stadiów rozwoju sektora w macierzy ADL, macierz cyklu życia przemysłu Ch. W. Hofera, macierz Koncernu Shell, model W. K. Halla, portfel technologiczny przedsiębiorstwa, wady i zalety metody portfelowej, tablica porównawcza trzech modeli instrumentalnych (ADL, BCG, McKinsey). Rozdziały 2 i 3 to część praktyczna, a w nich m.in.: historia firmy, zatrudnienie wraz z omówieniem kompetencji poszczególnych działów firmy, misja firmy, wykorzystywanie macierzy BCG do pozycjonowania strategicznych jednostek gospodarczych wraz z charakterystyką rynku na którym działa Pollena, charakterystyka kluczowych grup produktów (udział w rynku, konkurencja, przyczyny zakupu wybranych produktów), analiza portfelowa metodą BCG wraz ze schematami, wykorzystanie uproszczonego modelu Mc Kinseya do pozycjonowania strategicznych jednostek gospodarczych, kombinacja produktowo - rynkowa dla wyrobów firmy, atrakcyjność rynku (koncentracja popytu, bariery wejścia na rynek, elastyczność ceny, możliwość segmentacji, częstotliwość zakupów), konkurencyjność wyrobów (konkurencja, udział w rynku, trendy na rynku, jakość produktów, możliwości rozwojowe, dystrybucja, korzyści skali, innowacyjność, opinie klientów), porównanie wyników uzyskanych w analizach BCG i McKinseya. (77 stron)

Liczba stron: 77

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy

Podobne opracowania: #analiza portfelowa #macierz ADL #macierz BCG #


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 537 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 537 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 537 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 537 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 537 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 537 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 537 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota (Liczba stron: 28)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (Liczba stron: 14)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego (Liczba stron: 28)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (Liczba stron: 21)
Analiza sytuacji marketingowej (Liczba stron: 63)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Analiza portfelowa - Metody portfelowe stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem są owocem prac koncepcyjnych i praktyki doradczej dużych amerykańskich firm konsultingowych i należą do grupy metod ilościowych. Metody portfelowe...
Analiza BCG - Boston Consulting Group - Wychodzi z założenia, że jednym z głównych celów strategii jest umożliwienie przedsiębiorstwu optymalnej alokacji zasobów, jakimi dysponuje, miedzy jego różne segmenty strategiczne i uzyskanie dzięki...
Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa - Są odnoszone do przedsiębiorstwa i jego produktów. Nie mogą one być analizowane w sposób wyizolowany, lecz muszą być rozpatrywane na tle konkurentów. W takim ujęciu...
Analiza SWOT - Analiza SWOT (z ang. Strength, Weaknesses, Opportunities, Threats) to narzędzie strategiczne stosowane do identyfikacji czynników wewnętrznych i zewnętrznych mających wpływ na działalność przedsiębiorstwa. Jest to...
Analiza portfolio - Analiza ta ustala zbiór wszystkich produktów oferowanych przez firmę i koncentruje się na takich czynnościach jak: badanie udziału w rynku, tępa wzrostu rynku, pozycji produktu...