Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

matematyka finansowa | pozycjonowanie produktu | podstawy rachunkowości | obliczanie zdolności kredytowej | rekrutacja pracowników | zdolność kredytowa | zadania z rozwiązaniami | wydatki budżetu państwa | badania rynkowe | hierarchia potrzeb Maslova | zarządzanie kadrami | spedycja |

Analiza SPACE

Opracowanie omawia zagadnienia związane z analizą SPACE (Strategic Position and Action Evaluation), w tym cztery wymiary przestrzeni identyfikującej działalność firmy: siła sektora, pozycja konkurencyjna firmy, turbulencja otoczenia, siła finansowa; relacje wyznaczające pozycję strategiczną przedsiębiorstwa, typowe zachowania się organizacji w ramach wyodrębnionych strategii (agresywna, konserwatywna, konkurencyjna, defensywna). (5 stron)

Podobne opracowania: #analiza space #strategia przedsiębiorstwa #zarządzanie strategiczne


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza SPACE należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Zarządzanie strategiczne

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza SPACE pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota (Liczba stron: 28)
Analiza statystyczna - poziom życia (Liczba stron: 20)
Analiza progu rentowności - referat (Liczba stron: 12)
Analiza SWOT - referat (Liczba stron: 10)
Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa (Liczba stron: 15)


Krótko, ale na temat:
Metody wspomagające wybór strategii - To: 1. Metody portfelowe: a) macierz BCG (Boston Consulting Group); b) macierz GE (General Electric) / McKinsey’a; c) macierz ADL (Arthur D. Little Company). 2. Analiza SWOT / TOWS (Strength, Weaknesses, Opportunities, Threats / Threats, Opportunities, Weaknesses, Strength) 3. Metoda SPACE (Strategic Position and Action Evoluation)
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników finansowych; - analiza wizerunku rynkowego firmy. 2. Analiza rentowności działalności marketingowej: - ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...
Analiza retrospektywna - (tzw. analiza ex post) celem badań jest ocena racjonalności minionych działań gospodarczych, weryfikacja słuszności podjętych wcześniej decyzji. Analiza przeszłości służy konstruowaniu lepszej przyszłości).
Metody badań socjologicznych - W badaniach empirycznych socjologowie posługują się różnymi metodami i technikami zbierania informacji. Do najczęściej stosowanych metod badań socjologicznych należą: sondaże, eksperymenty, panele, testy socjometryczne, monografie (tzw. badania terenowe). W każdej z tych metod badawczych stosuje się jedną lub kilka technik...
Metoda SPACE - Charakteryzuje: 1. Uwzględniane są czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. 2. Podstawowymi kryteriami wyboru są: - siła finansowa przedsiębiorstwa; - zdolność (przewaga) konkurencyjna firmy; - siła sektora, w którym przedsiębiorstwo konkuruje; - stabilność sektora, w którym przedsiębiorstwo konkuruje. 3. Określane i rangowane są czynniki wpływające na każe kryterium w...


Nowe artykuły: Artykuł 14 nagrodzony | Zobacz też: Artykuł 71 przeczytany 688 razy