Analiza strategiczna agencji reklamowej
Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja przedsiębiorstwa, cele firmy, metodyka dekompozycji celów na zadania (schematy), dane finansowe, bilans, rachunek zusków i strat (wyników), analiza swot (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), modele sfer działania przedsiębiorstwa (schemat), model funkcji stanowiska roboczego, model procesu, dynamiczny procesu produkcji, model danych – wyrobów, usługi, opis zadania. (38 stron)
Ilość stron A4: 38
W pracy zawarta jest ✓ bibliografia (literatura)
Podobne opracowania: #analiza strategiczna #promocja #konkurencja #misja przedsiębiorstwa #analiza ekonomiczna #analiza swot
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij tutaj)
Na stronie znajdziesz 792 plików (16993 stron A4) w 41 kategoriach tematycznych. Po ściągnięiu ich na dysk, pliki możesz:
📚 odczytać (w programach: Word, Power Point, Excel z pakietu MS Office lub korzystając z darmowej alternatywy)
📝 edytować
🖨️ drukować
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 1 dzień |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Jak długo ważny jest dostęp |
1 dzień |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po aktywacji dostępu (W bazie głównej jest 750 plików, 13801 stron A4) |
5 |
150 |
300 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 42 plików, 3192 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 1 dzień
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 50 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 1 dzień |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 150 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 300 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 1 dzień oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 750 plików, zamieszczonych w 41 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (750 plików) i dodatkowo z bazy Premium (42 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 1 dnia do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Analiza strategiczna agencji reklamowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Analiza strategiczna agencji reklamowej pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Ilość stron A4: 25)
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok (Ilość stron A4: 12)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (Ilość stron A4: 14)
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) (Ilość stron A4: 39)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (Ilość stron A4: 19)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Ilość stron A4: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Strategiczna orientacja logistyki - Może znaleźć wyraz w długofalowym kreowaniu i kształtowaniu struktur sieci logistycznych i realizowania w tej sieci procesów transformacji przepływów towarowych i informacyjnych.
W drugim wypadku...
Strategiczna jednostka biznesu i jej cechy - Strategiczna jednostka biznesu celowo ukształtowana i organizacyjnie wyodrębniona dziedzina interesów przedsiębiorstwa, względnie jednorodna z punktu widzenia prowadzenia skutecznego zarządzania strategicznego;
Cechy: pojedynczy biznes lub zbiór...
Proces zarządzania strategicznego - Zarządzanie strategiczne to proces długofalowego planowania i podejmowania decyzji, który ma na celu osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowanie organizacji do zmieniającego się otoczenia oraz...
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Musi dotyczyć wszystkich jego obszarów, nie tylko sfery ekonomicznej, lecz także technologicznej, marketingowej, społecznej i kulturowej, wymaga zatem łączenia metod jakościowych i ilościowych.
Końcowym akordem każdej...
Zakres kontroli operacyjnej - To:
1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: analiza sprzedaży; analiza udziału w rynku; analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; analiza wskaźników...
|