Top strony
Wyszukiwarka serwisu
NPV | credit scoring | marketing usług | marka globalna | krzywa podaży | strategia produktu | finanse publiczne | zachowanie konsumenta | dźwignia finansowa | metoda delficka | płynność przedsiębiorstwa | ECR |

Analiza strategiczna agencji reklamowej

Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja przedsiębiorstwa, cele firmy, metodyka dekompozycji celów na zadania (schematy), dane finansowe, bilans, rachunek zusków i strat (wyników), analiza swot (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), modele sfer działania przedsiębiorstwa (schemat), model funkcji stanowiska roboczego, model procesu, dynamiczny procesu produkcji, model danych – wyrobów, usługi, opis zadania. (38 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #analiza strategiczna #promocja #konkurencja #misja przedsiębiorstwa #analiza ekonomiczna #analiza swot


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza strategiczna agencji reklamowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza strategiczna agencji reklamowej pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza strategiczna browaru (Liczba stron: 14)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Liczba stron: 10)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej (Liczba stron: 27)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja (Liczba stron: 27)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego (Liczba stron: 28)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zarządzanie marketingowe na poziomie centrali - To: - określenie misji przedsiębiorstwa - identyfikacja SJB - analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa - formułowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa - organizacja zarządzania marketingiem - strategiczna kontrola marketingu
Strategiczna orientacja logistyki - Może znaleźć wyraz w długofalowym kreowaniu i kształtowaniu struktur sieci logistycznych i realizowania w tej sieci procesów transformacji przepływów towarowych i informacyjnych. W drugim wypadku...
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników...
Strategiczna jednostka biznesu i jej cechy - Strategiczna jednostka biznesu celowo ukształtowana i organizacyjnie wyodrębniona dziedzina interesów przedsiębiorstwa, względnie jednorodna z punktu widzenia prowadzenia skutecznego zarządzania strategicznego; Cechy: - pojedynczy biznes lub zbiór...
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Musi dotyczyć wszystkich jego obszarów, nie tylko sfery ekonomicznej, lecz także technologicznej, marketingowej, społecznej i kulturowej, wymaga zatem łączenia metod jakościowych i ilościowych. Końcowym akordem każdej...


Nowe artykuły: Artykuł 23 na studia | Zobacz też: Artykuł 28 na topie