Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej

Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia dalszego wg Bizella i Smitha, analiza scenariuszowa oraz otoczenia bliższego wg Portera, bariery wejścia do sektora i wyjścia z sektora, atrakcyjność, dostawcy, nabywcy, substytuty, konkurencja w sektorze, mapa grup strategicznych, analiza przedsiębiorstwa, opis kluczowych czynników sukcesu, macierz BCG (Boston Consulting Group), portfel produkcji (schemat), Swot. (27 stron)

Podobne opracowania: #analiza strategiczna #metoda scenariuszowa #mapa grup strategicznych #kluczowe czynniki sukcesu #macierz BCG


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej pobrały na dysk również:
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego (Liczba stron: 28)
Analiza strategiczna browaru (Liczba stron: 14)
Analiza strategiczna agencji reklamowej (Liczba stron: 38)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)


Krótko, ale na temat:
Analiza mikrootoczenia - Mikrootoczenie stanowią czynniki związane bezpośrednio lub pośrednio z daną organizacją. W jego skład wchodzą więc dostawcy, pośrednicy, nabywcy, konkurenci. Zależności między elementami mikrootoczenia stanowią o strukturze branży, w której działa dane przedsiębiorstwo. Analiza mikrootoczenia ma na celu dostarczenie informacji o...
Zarządzanie marketingowe na poziomie centrali - To: - określenie misji przedsiębiorstwa - identyfikacja SJB - analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa - formułowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa - organizacja zarządzania marketingiem - strategiczna kontrola marketingu
Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło makroekonomiczne – badanie nastrojów konsumenckich. - Prognoza makroekonomiczna na lata (2003-2005) – analiza jednej gałęzi przemysłu na tle innych gałęzi, czy jest to przemysł wzrostowy. - Charakterystyka branży na podstawie PKD – określenie numeru PKD. - Analiza...
Elementy strategii - To: 1. domena działania (określa ona gdzie i komu firma zamierza sprzedawać swoje wyroby lub usługi); 2. strategiczna przewaga (polega na tym, aby w ramach wybranej branży być bardziej atrakcyjnym partnerem niż inne firmy); 3. cele strategiczne (są ważnym uzupełnieniem wyboru domeny i...
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników finansowych; - analiza wizerunku rynkowego firmy. 2. Analiza rentowności działalności marketingowej: - ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...


Nowe artykuły: Artykuł 0 dla przyszłych biznesmenów | Artykuł 22 nagrodzony | żyrandole kryształowe