Top strony
Wyszukiwarka serwisu
spółki osobowe | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | cenowa elastyczność podaży | globalizacja przedsiębiorstw | oligopol | analiza czynnikowa | franczyza | DMAIC | EVA | WTO | rynek kapitałowy | monetaryzm |

Atrybuty produktu

Skład opracowania: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki oraz jej cykl życia, pozycjonowanie marki (etapy pozycjonowania), prawa, tworzenie wizerunku, korzyści z posiadania, strategia. (9 stron)

Podobne opracowania: #produkt #marka #cykl życia marki #marketing


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Atrybuty produktu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Atrybuty produktu pobrały na dysk również:
Produkt - praca teoretyczna (referat) (Liczba stron: 8)
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (Liczba stron: 7)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Liczba stron: 6)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Istota segmentacji rynku - referat (Liczba stron: 11)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Atrybuty marki - definicja, przykłady atrybutów, przykładowe atrybuty firm - Atrybuty marki to cechy i właściwości, które są związane z daną marką i pozwalają ją odróżnić od innych marek na rynku. Są to cechy, które...
Pozycjonowanie oferty na rynku - Jest to świadome usytuowanie oferty w wyobraźni nabywców z punktu widzenia jej najistotniejszych atrybutów. Główny cel pozycjonowania – takie zaprojektowanie produktu i jego promowanie, by nabywcy...
Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi lub firmy (także sklepu, placówki usługowej itp.) nadana im na...
Wartość psychologicznie dodana - To atrybuty opiniotwórcze, wyobrażeniowe i emocjonalne subiektywnie przypisywane produktowi, usłudze lub firmie danej marki przez jej rynkowych odbiorców. M.in. w rezultacie oddziaływania reklamy i samej nazwy...
Typowy cykl życia produktu na rynku - Każdy produkt rynkowy, tak jak każdy żywy organizm zwierzęcy, roślinny i ludzki, rodzi się, rośnie, dojrzewa, starzeje się i wreszcie umiera, z tym jednak, że...


Nowe artykuły: Artykuł 3 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 20 na topie