Badania marketingowe - prezentacja
Prezentacja przygotowana w Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia związane z badaniami marketingowymi jak m.in.:
- definicja badania marketingowego
- cechy charakterystyczne badań marketingowych
- elementy systemu informacji marketingowej (schemat)
- system informacji marketingowej (SIM) i jego definicja
- klasyczna budowa SIM
- klasyfikacja badań marketingowych
- przedmiot badań
- metody badań marketingowych
- obserwacje
- metody sondażowe - wywiad
- metody projekcyjne
- eksperyment
- metody heurystyczne (w tym m.in. metoda delficka, burza mózgów, metoda ocen ekspertów)
- proces badań sondażowych
- określenie problemu badawczego i celów badania
- opracowanie planu badania
- określenie źródeł informacji (źródła pierwotne i wtórne)
- dobór metod i instrumentów badawczych
- zasady konstruowania kwestionariusza
- dobór próby badawczej
- określenie populacji badanej, operatu losowania, jednostki losowania)
- wybór doboru próby
- dobór losowy próby
- techniki wyboru losowego
- dobór nielosowy próby
- techniki doboru nielosowego
- rodzaje pytań i zasady budowy kwestionariusza
- warunki gromadzonych informacji
Ilość stron A4: 62
Podobne opracowania: #prezentacje z marketingu #badania ankietowe
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij tutaj)
Na stronie znajdziesz 792 plików (16993 stron A4) w 41 kategoriach tematycznych. Po ściągnięiu ich na dysk, pliki możesz:
📚 odczytać (w programach: Word, Power Point, Excel z pakietu MS Office lub korzystając z darmowej alternatywy)
📝 edytować
🖨️ drukować
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 1 dzień |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Jak długo ważny jest dostęp |
1 dzień |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po aktywacji dostępu (W bazie głównej jest 750 plików, 13801 stron A4) |
5 |
150 |
300 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 42 plików, 3192 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 1 dzień
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 50 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 1 dzień |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 150 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 750 plików) | 300 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 1 dzień oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 750 plików, zamieszczonych w 41 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (750 plików) i dodatkowo z bazy Premium (42 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 1 dnia do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Badania marketingowe - prezentacja należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Badania marketingowe pobrały na dysk również:
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Ilość stron A4: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Ilość stron A4: 28)
Badania marketingowe w Internecie (Ilość stron A4: 20)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Ilość stron A4: 14)
Badania ankietowe - referat (Ilość stron A4: 10)
Badania marketingowe - prezentacja Power Point (Ilość stron A4: 28)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing w służbie zdrowia - Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe rynku docelowego, badania marketingowe rynku docelowego, projektowanie usług adekwatnych do...
Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym:
analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ...
Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania...
Trzy poziomy analizy rynku - To: na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania rozwoju lub regresu ekonomicznego, osiągniętego poziomu dobrobytu społecznego, informacje o ogólnym poziomie i...
Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie...
|