Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria potrzeb | użyteczność krańcowa | Kaizen | budżet państwa | wskaźniki operacyjne | krzywa Phillipsa | psychologia w zarządzaniu | analiza kosztów |

Badania marketingowe - teoria

Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji, definicje populacji i próby (próba celowa, imienna, losowa, nielosowa, adresowa), badanie rynku, produktu, cen, dystrybucji, promocji, raport z badania, ankieta oraz kwestionariusz i etapy jego opracowania, rodzaje pytań, pytania otwarte i zamknięte - zastosowanie, zalety i wady oraz przykłady pytań; skalowanie zrównoważone i niezrównoważone, parzyste (wymuszające) i nie parzyste (nie wymuszające), skale nominalne, porządkowe, przedziałowe, stosunkowe, jednowymiarowe, prosta skala postaw, skala porównań parami (Thurstona), sumowanych ocen (rangowa), sumowanych ocen (porównawcza), złożone skale postaw, semantyczna, Stapela, Likerta, skala pozycyjna, metody badawcze w badaniach marketingowych, obserwacja, panele (stałe, okresowe, pocztowe, telefoniczne, bezpośrednie, jednotematyczne, wielotematyczne, statyczne, dynamiczne, planel konsumentów, punktów sprzedaży), ankieta (komputerowa, ogólna, audytoryjna, bezpośrednia, telefoniczna, radiowa i telewizyjna), wywiady (jawne, ukryte, standaryzowane, niestandaryzowane, proste, pogłębione, indywidualne, wywiad kliniczny, ukierunkowany, zogniskowany, wywiady grupowe) testy (preferencji, porządkowania twórczego, listowy, różnicowania semantycznego, elementarny, projekcyjne, skojarzeń słownych, swobodnych, kontrolowanych, uzupełnień, uzupełnień zdań, uzupełnień krótkich opowiadań, konstrukcji, rysunkowy, obrazkowy, wyobrażeń, opisu osób, odgrywania roli, personifikacji, spostrzegawczości, rozpoznawania, fizjologiczny, fal mózgowych, - ruchu gałek ocznych, ruchu źrenic, wrażliwości skóry). (21 stron)

Liczba stron: 21

Podobne opracowania: #badania marketingowe #analiza rynku

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 548 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 takich plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
19.97 zł

Zamów
35.97 zł

Zamów
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt
19.97 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
35.97 zł

Zamów

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 548 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (548 plików) i dodatkowo z bazy Premium (9 plików).

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Badania marketingowe - teoria należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Badania marketingowe

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Badania marketingowe pobrały na dysk również:
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Badania ankietowe - referat (Liczba stron: 10)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing w służbie zdrowia - Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe rynku docelowego, badania marketingowe rynku docelowego, projektowanie usług adekwatnych do...
Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym: analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ...
Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań. Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania...
Badania marketingowe - To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową przedsiębiorstwa w celu podjęcia decyzji marketingowych lub oszacowania ryzyka ich...
Etapy badania rynku - To: 1. Przygotowanie badania; 2. Realizacja badania; 3. Analiza i interpretacja wyników; 4. Komunikowanie wyników (raport z badań).


2001-2024 © ABC Ekonomii