Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Badanie preferencji konsumentów piwa

Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz z prezentacją wyników badania ankietowego. (14 stron)

Podobne opracowania: #badania marketingowe #analiza rynku #ankieta #badania ankietowe


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Badanie preferencji konsumentów piwa należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Badania marketingowe

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Badanie preferencji konsumentów piwa pobrały na dysk również:
Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie (Liczba stron: 8)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Badania marketingowe - teoria (Liczba stron: 21)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Liczba stron: 16)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia (Liczba stron: 20)


Krótko, ale na temat:
Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów w supermarkecie pod kątem wprowadzonego właśnie do sprzedaży towaru.
Test preferencji - Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy technik wartościujących (porządkujących). Stosuje się je do oceny poszczególnych wzorów wyrobów, prototypów lub gotowych produktów w celu ustalenia preferencji konsumentów. Testowanie polega na tym, że...
Badania marketingowe ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów w supermarkecie pod kątem wprowadzonego właśnie do sprzedaży towaru.
Rodzaje badań marketingowych - To: 1. badanie reklamy 2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne) 3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców) 4. badanie produktu (potencjał i akceptacje nowego produktu, studiowanie produktów konkurencyjnych) 5. badanie rynku i sprzedaży (pomiary...
Studium przypadku Miller Brewing Company - W 1972 roku Miller Brewing Company sprzedała 5 mln. beczek piwa, a w 1978 roku wielkość tej sprzedaży wzrosła do 25 mln beczek i wyniosła browar Millera na drugie miejsce w kraju. Wśród amerykańskich browarów Anheuser Bush był pierwszy, Schlitz...


Nowe artykuły: Artykuł 26 dla studentów | Artykuł 76 przeczytany 688 razy | żyrandole kryształowe