Budowa strategii marketingowej
Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)

Podobne opracowania: #strategia marketingowa #planowanie marketingowe
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Budowa strategii marketingowej należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Budowa strategii marketingowej pobrały na dysk również:
Strategie marketingowe - referat (Liczba stron: 25)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 10)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 14)
Kody kreskowe - referat (Liczba stron: 11)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Elementy zarządzania marketingowego - Obejmuje wszelką działalność przedsiębiorstwa zorientowaną na zaspokojenie potrzeb klienta i wiąże się z kreowaniem wewnątrz firmy tzw. orientacji marketingowej. Orientacji tej służy wykorzystanie w procesie...
Budowa strategii marketingowej - Strategia marketingowa składa się z dwóch działań:
1. Wyboru zadania w zakresie produkcji sprzedaży dóbr czy usług, czyli z określenia grup odbiorców, których przedsiębiorstwo będzie obsługiwać,...
Cele strategiczne w zarządzaniu nieruchomościami - Do podstawowych celów strategicznych planu zarządzania nieruchomościami, które są wykładnikiem stanowiska właściciela można zaliczyć:
- utrzymanie nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem
- przebudowa...
Cechy strategii marketingowej - To:
1. termin strategia związany jest z procesem przygotowania i prowadzenia działalności czyli wyraża aspekt metodyczny tego procesu.
2. punktem wyjścia kształtowania strategii jest uświadomienie sobie celów...
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z:
1. Streszczenia dla kierownictwa
2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia)
3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia...
|