Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Budowanie marki produktu

Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki i jej cechy, dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki, wybór strategii, strategia marki indywidualnej, rodzinnej, strategia marek łączonych (kombinowanych), strategia rozszerzania, strategie wg Philipa Kotlera, rozciągnięcie linii, rozciągnięcie marki, wielość marek, decyzja dotycząca zasięgu jej oddziaływania. (21 stron)

Podobne opracowania: #marka produktu #promocja #strategie marketingowe #marka


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Budowanie marki produktu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Budowanie marki produktu pobrały na dysk również:
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)


Krótko, ale na temat:
Wartość marki - Jest to wartość dodana produktu, wynikająca z faktu stosowania danej marki z pominięciem atrybutów użytkowych samego produktu. Czynniki kształtujące wartość marki to: - Jakość - Tradycja – lata egzystencji na rynku - Wyobrażenia o marce, wizerunek firmy - Świadomość marki - Udział w rynku danej...
Preferowanie marki - brand preference - Inaczej preferencja marki (ang. brand preference) to wymierny przejaw (stopień) rynkowej akceptacji marki wyrażający się odsetkiem klientów, którzy wybrali(-by)tę markę spośród ogółu marek danej kategorii produktu lub usługi w dokonanym w określonym czasie akcie nabywczym. Preferowanie marki zależy od postrzeganej...
Wizerunek marki - brand image - Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji, skojarzeń... dotyczących produktu, usługi lub firmy danej marki, ukształtowany w świadomości lub podświadomości znaczącej liczby odbiorców rynkowych. Obiektywne lub subiektywne składniki wizerunku marki w różnym...
Tożsamość marki - (brand identity) - To trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie od produktów lub firm innych, zwłaszcza konkurencyjnych, marek i umożliwiające łączenie z tą marką atrybutów kreowanych i przypisywanych jej w komunikatach reklamowych. Ustalenie się tożsamości...
Plasowanie marki - (inaczej: pozycjonowanie marki) to projektowanie przyszłych skojarzeń nazw i symboli z określonymi korzyściami. Jest to walka o miejsce w umyśle konsumenta, budowa stereotypu produktu i marki.


Nowe artykuły: Artykuł 56 Tylko do końca tygodnia | Artykuł 96 dla studentów | żyrandole kryształowe