Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki operacyjne | zarządzanie kapitałem obrotowym | zarządzanie zasobami ludzkimi | badanie ankietowe | prezentacje z ubezpieczeń | podaż | gospodarowanie kapitałem ludzkim | rekrutacja pracowników |

Charakterystyka form reklamy usług bankowych

W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.:
- definicja reklamy
- modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella
- cele reklamy
- reklama pionierska, konkurencyjna, przypominająca
- reklama jako element marketingu
- cechy usług
- wizerunek banku
- podstawowe i dodatkowe funkcje usług
- jakość usług bankowych
- obsługa klienta
- marka banku
- narzędzia pomagające instytucjom finansowym w budowaniu silnej marki
- cykl życia produktu bankowego
- fazy wprowadzania na rynek nowego produktu bankowego (finansowego)
- promocja usług bankowych
- cele reklamy bankowej

Liczba stron: 19

Podobne opracowania: #reklama #reklama usług bankowych #promocja #marka

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 606 plików (11743 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 16 takich plików, 1272 stron A4)
nie nie nie TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
129 zł

Zamów

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 16 plików, 1272 stron A4)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
129 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 590 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (590 plików) i dodatkowo z bazy Premium (16 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Charakterystyka form reklamy usług bankowych należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Charakterystyka form reklamy usług bankowych pobrały na dysk również:
Bankowość elektroniczna (Liczba stron: 12)
Zarządzanie salonem SPA jako firmą usługową - praca licencjacka (Liczba stron: 54)
Elektroniczne karty bankowe (Liczba stron: 5)
Proces tworzenia reklamy (Liczba stron: 21)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Liczba stron: 20)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Kryteria pozycjonowania marki - Wyróżnić możemy następujące kryteria: 1. Charakterystyka producenta (kultura firm, misja, przestrzeganie wartości) 2. Charakterystyka produktu (cechy, składniki, jakość, dostępność) 3. Charakterystyka użytkownika (znane osoby, dla koneserów, prestiż) 4. Charakterystyka...
Funkcje banku centralnego - To: emisyjna kształtowanie i realizacja polityki pieniężnej zarządzanie rezerwami dewizowymi określanie form i zasad rozliczeń pieniężnych zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności systemu finansowego poprzez odpowiednie regulacyjne...
Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę. Cechy reklamy: Werbalizm...
Pojęcie reklamy - Istnieje wiele definicji reklamy. Według Słownika języka polskiego, reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartościach i możliwościach nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś przez...
Rola komunikacyjna reklamy - Polega na tym, że reklama jest jedną z form masowej komunikacji. Służy do przekazywania informacji o produktach i usługach wszystkim nabywcom. Ponadto kreuje ona obraz...


2001-2024 © ABC Ekonomii