Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ECR | weryfikacja hipotez | podstawy bankowości | prace licencjackie z makroekonomii | badania ankietowe | podstawy logistyki | ryzyko | ściągi z zarządzania |

Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka

Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę magisterską. Znajdziesz w niej omówienia takich elementów jak m.in.:
- przybliżenie pojęcia partii politycznej
- ich funkcje w systemie demokratycznym
- kampania polityczna
- marketing polityczny i marketing wyborczy
- zasady działania partii politycznych
- finansowanie partii politycznych (Ustawa z dnia 27 czerwca 1997 roku o partiach politycznych, rozdział 4, art. 24)
- kreowanie wizerunku partii politycznych
- 4 elementy koncepcji marketingu politycznego wg A. Steinberga
- kampanie zorientowane partyjnie i wokół kandydata
- kampanie zorientowane wokół wyborcy
- oferta polityczna
- kampania polityczna
- formy komunikacji z wyborcą
- kreowanie (budowanie) wizerunku kandydatów
- wiarygodna legenda jako składowa skutecznej marki
- program polityczny i gospodarczy partii
- metody komunikacji z wyborcami
- socjomarketing
- cele reklam politycznej
- zasady etyki w public relations
- historia czarnego PR
- czarny public relations w polskich kampaniach wyborczych - przykładowe sytuacje

Liczba stron: 66

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy 💎Premium

Podobne opracowania: #public relations #marketing polityczny #prace licencjackie z marketingu #prace magisterskie z marketingu #premium

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4)
nie nie nie TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
119 zł

Zamów

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików, 928 stron A4)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
119 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Czarny PR w kampaniach wyborczych pobrały na dysk również:
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (Liczba stron: 19)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing wyborczy - Stał się jednym z zasadniczych wymiarów w procesie rywalizacji politycznej, także w planowanej efektywnej i optymalnej kampanii wyborczej. Wpływa ona na treść oferty politycznej prezentowanej...
Czarny PR - definicja i przykłady - Czarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu szkodzenie reputacji osoby, firmy lub organizacji. Polega na celowym szerzeniu...
Czarny czwartek na Wall Street (Black Thursday) - Początek wielkiego kryzysu - 24 października 1929 roku - dzień, który na zawsze zapisał się w historii światowych finansów jako Czarny Czwartek. Tego dnia rozpoczęła się fala spadków na...
Kryzys gospodarczy w USA - lata 30te - Jak to wyglądało: wzrosty na giełdzie napędzane były przez ogromną popularność Wall Street i legendy o zwykłych robotnikach, którzy w ciągu jednego dnia dorabiali się...
Adaptacja produktu - Adaptacja może dotyczyć różnych elementów produktu: opakowania, np. w Afryce można jeszcze kupować papierosy na sztuki i opakowanie musi być przystosowane. Coca-Cola wycofała z Hiszpanii...


2001-2024 © ABC Ekonomii