Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka
Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę magisterską. Znajdziesz w niej omówienia takich elementów jak m.in.:
- przybliżenie pojęcia partii politycznej
- ich funkcje w systemie demokratycznym
- kampania polityczna
- marketing polityczny i marketing wyborczy
- zasady działania partii politycznych
- finansowanie partii politycznych (Ustawa z dnia 27 czerwca 1997 roku o partiach politycznych, rozdział 4, art. 24)
- kreowanie wizerunku partii politycznych
- 4 elementy koncepcji marketingu politycznego wg A. Steinberga
- kampanie zorientowane partyjnie i wokół kandydata
- kampanie zorientowane wokół wyborcy
- oferta polityczna
- kampania polityczna
- formy komunikacji z wyborcą
- kreowanie (budowanie) wizerunku kandydatów
- wiarygodna legenda jako składowa skutecznej marki
- program polityczny i gospodarczy partii
- metody komunikacji z wyborcami
- socjomarketing
- cele reklam politycznej
- zasady etyki w public relations
- historia czarnego PR
- czarny public relations w polskich kampaniach wyborczych - przykładowe sytuacje
Liczba stron: 66
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy 💎Premium
Podobne opracowania: #public relations #marketing polityczny #prace licencjackie z marketingu #prace magisterskie z marketingu #premium
Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików, 928 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Czarny PR w kampaniach wyborczych pobrały na dysk również:
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (Liczba stron: 19)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing wyborczy - Stał się jednym z zasadniczych wymiarów w procesie rywalizacji politycznej, także w planowanej efektywnej i optymalnej kampanii wyborczej. Wpływa ona na treść oferty politycznej prezentowanej...
Czarny PR - definicja i przykłady - Czarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu szkodzenie reputacji osoby, firmy lub organizacji. Polega na celowym szerzeniu...
Czarny czwartek na Wall Street (Black Thursday) - Początek wielkiego kryzysu - 24 października 1929 roku - dzień, który na zawsze zapisał się w historii światowych finansów jako Czarny Czwartek. Tego dnia rozpoczęła się fala spadków na...
Kryzys gospodarczy w USA - lata 30te - Jak to wyglądało:
wzrosty na giełdzie napędzane były przez ogromną popularność Wall Street i legendy o zwykłych robotnikach, którzy w ciągu jednego dnia dorabiali się...
Adaptacja produktu - Adaptacja może dotyczyć różnych elementów produktu:
opakowania, np. w Afryce można jeszcze kupować papierosy na sztuki i opakowanie musi być przystosowane. Coca-Cola wycofała z Hiszpanii...
|