Top strony
Wyszukiwarka serwisu
monetaryzm | kanały dystrybucji | rachunek kosztów | podstawy psychologii | funkcja Cobba-Douglasa | gotowy biznes plan | pięć sił Portera | optimum Pareto | finanse gminy | teorie treści | koszty stałe | marketing sportowy |

Istota marki - prezentacja

Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i McDonalda, istota, funkcje i tożsamość marki, źródła tożsamości, wyznaczniki siły, korzyści dla właściciela marki, odmienność, jakość, użyteczność marki, nazwa, slogan marketingowy, model AIDA, rodzaje nazw, jaka powinna być nazwa marki, strategie, marki hybrydy, korzyści strategii rozciągania marki, zagrożenia tej strategii, przedłużenie życia marki, strategie zarządzania na rynkach międzynarodowych, marki własne sieci handlowych, marka własna (sztandarowa - flagowa, pierwszej dostępnej ceny, sieciowe, prywatne, podwójne), polski rynek marek handlowych, zasoby tworzące potencjał konkurencyjności producentów, czynniki sprzyjające rozwojowi marketingu globalnego, korzyści z posiadania marek globalnych, kategorie produktów podatne na wykreowanie marki globalnej, argumenty za adaptacją i standaryzacją produktu. (72 slajdy)

Liczba stron: 72

Podobne opracowania: #marka #branding #marka globalna #strategia marki #marka własna


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 539 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 539 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 539 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Istota marki - prezentacja należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Istota marki pobrały na dysk również:
Zarządzanie marką - prezentacja (Liczba stron: 19)
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Liczba stron: 37)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Istota marki - Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie i powszechnie postrzegany aspekt wizerunku marki, w zasadniczy sposób wpływający...
Wartość psychologicznie dodana - To atrybuty opiniotwórcze, wyobrażeniowe i emocjonalne subiektywnie przypisywane produktowi, usłudze lub firmie danej marki przez jej rynkowych odbiorców. M.in. w rezultacie oddziaływania reklamy i samej nazwy...
Charakter marki - (brand character): charakterystyczny typ (rys) wizerunku marki stanowiący o jej względnej odrębności i atrakcyjności dla klientów. W literaturze przedmiotu wyróżnia się tu m.in. markę funkcjonalną,...
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,...
Pozycja marki - To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to rezultat pozycjonowania marki.