Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kariera | prawa akcjonariuszy | dochody i wydatki JST | ERP | analiza fundamentalna | mix marketingowy | mikroekonomia | podstawy rachunkowości |

Istota marki - prezentacja

Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i McDonalda, istota, funkcje i tożsamość marki, źródła tożsamości, wyznaczniki siły, korzyści dla właściciela marki, odmienność, jakość, użyteczność marki, nazwa, slogan marketingowy, model AIDA, rodzaje nazw, jaka powinna być nazwa marki, strategie, marki hybrydy, korzyści strategii rozciągania marki, zagrożenia tej strategii, przedłużenie życia marki, strategie zarządzania na rynkach międzynarodowych, marki własne sieci handlowych, marka własna (sztandarowa - flagowa, pierwszej dostępnej ceny, sieciowe, prywatne, podwójne), polski rynek marek handlowych, zasoby tworzące potencjał konkurencyjności producentów, czynniki sprzyjające rozwojowi marketingu globalnego, korzyści z posiadania marek globalnych, kategorie produktów podatne na wykreowanie marki globalnej, argumenty za adaptacją i standaryzacją produktu. (72 slajdy)

Ilość stron A4: 72

Podobne opracowania: #marka #branding #marka globalna #strategia marki #marka własna

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Na stronie znajdziesz 698 plików (14492 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.

  Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie głównej jest 664 plików, 11994 stron A4)
50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 34 takich plików, 2498 stron A4)
nie nie TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest dostęp 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Cena
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
129 zł

Zamów

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
129 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 664 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (664 plików) i dodatkowo z bazy Premium (34 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Istota marki - prezentacja należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Istota marki pobrały na dysk również:
Zarządzanie marką - prezentacja (Ilość stron A4: 19)
Budowanie marki produktu (Ilość stron A4: 21)
Strategia marki (Ilość stron A4: 6)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Ilość stron A4: 37)
Lojalność wobec marki (Ilość stron A4: 7)
Atrybuty produktu (Ilość stron A4: 9)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Istota marki - Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie i powszechnie postrzegany aspekt wizerunku marki, w zasadniczy sposób wpływający...
Charakter marki - (brand character): charakterystyczny typ (rys) wizerunku marki stanowiący o jej względnej odrębności i atrakcyjności dla klientów. W literaturze przedmiotu wyróżnia się tu m.in. markę funkcjonalną,...
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,...
Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1. Potrzeba utworzenia nowej marki 2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki 3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia 4. Projekcja części werbalnej...
Wizerunek marki - brand image - Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji, skojarzeń... dotyczących produktu, usługi lub firmy danej marki, ukształtowany w...


2001-2024 © ABC Ekonomii