Top strony
Wyszukiwarka serwisu
przykładowy plan marketingowy | controlling strategiczny | siatka kierownicza | polityka cenowa | IRR | pozycjonowanie produktu | badania operacyjne | traktat z Maastricht | cykl życia projektu | kanały dystrybucji | łączenie przedsiębiorstw | użyteczność całkowita |

Istota segmentacji rynku - referat

Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu (planowania miejsca produktu na docelowym rynku), mapy percepcji produktu, działanie naśladowcze (strategia 'me-too'), szczeliny segmentu rynku (tzw. gaps), trzy podstawowe kroki w marketingu docelowym, segmentacja rynku i jej definicja, efektywność segmentacji, przyczyny grupowania klientów, cechy jakimi powinien odznaczać się poprawnie wyodrębniony segment rynku, znaczenie segmentacji rynku, procedura tradycyjnej segmentacji a priori (7 etapów), kryteria segmentacji rynku odnoszące się do konsumenta i do produktu, procedura bazująca na skupianiu, procedura segmentacji elastycznej, strategie wyboru rynków (ogólna, zróżnicowana, skoncentrowana), zasady wyboru rynku docelowego. (11 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #segmentacja rynku #strategie marketingowe #podstawy marketingu #pozycjonowanie produktu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Istota segmentacji rynku - referat należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Istota segmentacji rynku pobrały na dysk również:
Segmentacja rynku - referat (Liczba stron: 13)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 14)
Marketing wyborczy - referat (Liczba stron: 11)
Ściąga z marketingu (Liczba stron: 2)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Istota segmentacji rynku - Segmentacja jest to podział rynku wg określonych kryteriów na jednorodne grupy nabywców, czyli segmentów, które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i stanowią punkt odniesienia przy...
Definicja segmentacji rynku - Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na jednorodne grupy konsumentów, które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i...
Segment rynku - To wyodrębniona w trakcie procesu segmentacji i względnie homogeniczna część rynku stanowiąca subrynek.
Segmentacja rynku - to podział rynku wg określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów (segmenty rynku), które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i stanowią punkt odniesienia przy formułowaniu...
Definicja i kryteria segmentacji rynku - Segmentacja rynku jest to podział rynku na jednorodne grupy nabywców, z których każda charakteryzuje się odmiennymi potrzebami, cechami, zachowaniami oraz reakcją na stosowane przez firmę...