Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska
Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to m.in.:
- definicje i klasyfikacja otoczenia (w tym otoczenie odległe, operacyjne, mikrootoczenie, makrootoczenie)
- otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
- charakterystyka zmiennych marketingowych
- zmienne niezależne
- formuła 4C
- zasoby
- zmienne zależne
- formuła 5P (produkt, cena, dystrybucja, opakowanie, promocja)
- funkcje produktu
- zjawisko turbulencji w otoczeniu
- sposoby analizy otoczenia przedsiębiorstwa
- schemat analizy otoczenia
- analiza rynku i konkurencji
- istota komunikacji marketingowej
- alternatywne definicje i modele komunikacji
- formy komunikacji
- schemat procesu komunikacji marketingowej
- promotion mix
- główni uczestnicy i elementy procesu komunikacji
- schemat kanałów komunikacji
- rola i znaczenie środków promocji w komunikacji rynkowej
- zakres wpływu środków promocji na potencjalnego nabywcę
- reklama
- rodzaje reklamy
- cele reklamy i środki jej upowszechniania
- istota i funkcje sprzedaży osobistej
- proces sprzedaży osobistej
- opakowanie
- promocja sprzedaży
- narzędzia promocji sprzedaży
- Public Relations
- główne narzędzia w marketingu PR
- funkcje public relations
- sponsoring
- podstawowe cechy i rodzaje sponsoringu
- marka
- znaczenia i funkcje marki
- profil koncernu Coca – Cola
- pierwsza reklama i wizerunek Coca - Coli
- analiza działań marketingowych koncernu Coca – Cola
- dystrybucja
- organizacja sponsoringu
- promocja i polityka reklamy
Liczba stron: 100
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy 💎Premium
Podobne opracowania: #komunikacja marketingowa #reklama #promocja #marketing mix #prace magisterskie z marketingu #premium
Na stronie znajdziesz 606 plików (11743 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 16 takich plików, 1272 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 16 plików, 1272 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 590 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (590 plików) i dodatkowo z bazy Premium (16 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola pobrały na dysk również:
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania (Liczba stron: 20)
Komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentacja (Liczba stron: 47)
Komunikacja interpersonalna - referat (Liczba stron: 14)
Komunikacja w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 12)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta (Liczba stron: 12)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Logotyp - To ustalony graficznie zapis nazwy marketingowej (dowolnego typu językowego), mniej lub bardziej zindywidualizowany pod względem kształtu (kroju) liter, ich proporcji, układu, ornamentyki i/lub koloru.
np. Coca-Cola,...
Przykłady reklam nieetycznych - Oto kilka przykładów reklam telewizyjnych, które uznano za nieetyczne:
Reklama "Dyson Airblade" - 2011 rok, w reklamie marka Dyson promowała swoje suszarki do rąk poprzez...
Unikatowość marki (brand uniqueness) - definicja i przykłady znanych marek - Unikatowość marki (z ang. brand uniqueness) odnosi się do tego, jak bardzo marka różni się od innych na rynku i jakieś jest jej niepowtarzalne cechy,...
Rozpoznawalność marki - Rozpoznawalność marki to poziom znajomości danej marki przez konsumentów i potencjalnych klientów. Oznacza to, że im większa jest rozpoznawalność marki, tym większa jest jej świadomość...
Dual branding - definicja i przykłady z rynku - Dual branding to technika marketingowa, która polega na połączeniu dwóch różnych marek w celu stworzenia nowego produktu lub usługi. W ten sposób obie marki mają...
|