Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

wartość bieżąca | metoda simplex | ERP II | transformacja gospodarcza w Polsce | ERP | atrybuty produktu | style zarządzania | teoria treści | model ekonomiczny | Kaizen | stopień dźwigni finansowej | decyzje konsumenta na rynku |

Komunikacja w przedsiębiorstwie

Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie kim jest nadawca, odbiorca, czym jest kodowanie, komunikat, kanał, dekodowanie, szum, sprzężenie zwrotne, schemat odmiany kanałów łączności, komunikowanie się pionowe, poziome i nieformalne, rodzaje łańcuchów pogłosek, komunikacja na przykładzie wybranych firm. (12 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.

Podobne opracowania: #komunikacja w organizacji #komunikacja


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Komunikacja w przedsiębiorstwie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Podstawy zarządzania

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Komunikacja w przedsiębiorstwie pobrały na dysk również:
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania (Liczba stron: 20)
Komunikacja interpersonalna - referat (Liczba stron: 14)
Komunikacja społeczna - referat (Liczba stron: 5)
Etyka w biznesie - opracowanie (Liczba stron: 10)
Kompetencje menedżerskie (Liczba stron: 3)
Negocjacje - praca (Liczba stron: 16)


Krótko, ale na temat:
Komunikacja pozawerbalna - To: • wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa • często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała , kontakcie fizycznym, gestach, intonacji • rodzaje (obrazowość języka, sceneria - wielkość, położenie biura, język ciała).
Formy komunikacji interpersonalnej - To: • komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w toku bezpośredniej rozmowy. • komunikacja pisemna - notatki, listy, sprawozdania i inne okoliczności, do przekazywania...
Komunikacja w przedsiębiorstwie - to proces, w którym ludzie starają się dzielić swoimi koncepcjami za pośrednictwem symbolicznych komunikatów. Proces ten: a) dotyczy ludzi, a zatem jego zrozumienie wiąże się ze zrozumieniem związków występujących pomiędzy ludźmi, b) polega na dzieleniu się znaczeniami, co wskazuje, że jeśli ludzie...
Formuła 4K - Klient kupuje produkt kiedy ma: 1. korzyść, 2. koszt, 3. komfort, 4. komunikacja (dialog rynkowy).
4C - To: Consumer Value - wartość konsumencka Cost - koszt dla klienta Convenience - wygoda nabycia Communication - komunikacja, dialog Koncepcja 4C sformułowana jest z punktu widzenia konsumenta.


Nowe artykuły: Artykuł 89 dla przyszłych biznesmenów | Zobacz też: Artykuł 106 przeczytany 688 razy