Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Lojalność wobec marki

Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka jako wynik stosowania strategii lojalności wobec marki (ryzyko funkcjonalne, finansowe, psychologiczne, społeczne), znaczenie satysfakcji dla zachowania konsumenta związanego z lojalnością wobec marki. (7 stron)

Podobne opracowania: #marka #promocja #marketing #CRM #branding


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Lojalność wobec marki należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Lojalność wobec marki pobrały na dysk również:
Reklama - referat (Liczba stron: 14)
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)


Krótko, ale na temat:
Lojalność wobec marki (brand loyalty) - To urzeczywistniana w decyzjach nabywczych (a więc mierzalna) skłonność konsumentów do powtarzania wyboru tej samej marki spośród ogółu marek danej kategorii produktu lub usługi. Lojalność wobec marki jest rezultatem długotrwałego preferowania marki.
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio, na wizerunek marki. Postawa wobec marki ma decydujący wpływ na zachowania nabywczo-konsumpcyjne - preferowanie marki...
Preferowanie marki - brand preference - Inaczej preferencja marki (ang. brand preference) to wymierny przejaw (stopień) rynkowej akceptacji marki wyrażający się odsetkiem klientów, którzy wybrali(-by)tę markę spośród ogółu marek danej kategorii produktu lub usługi w dokonanym w określonym czasie akcie nabywczym. Preferowanie marki zależy od postrzeganej...
Lojalność wobec marki - Jacoby i Chestnud (1985) zdefiniowali przywiązanie do marki jako gotowość do ponawiania zakupów produktów danej marki i równocześnie towarzyszącą temu zachowaniu pozytywną postawę wobec tej marki (przekonanie o przewadze produktów tej marki w stosunku do innych marek). Jak widać, w...
Lojalność konsumenta wobec marki - W analizie zachowania nabywców bardzo ważną rolę odgrywa lojalność klientów, oznaczająca związek klienta z marką jego wierność w stosunku dokonywania zakupów jednej marki. Zależy ona od liczby marek dostępnych na rynku. Z logicznego punktu widzenia im większa liczba marek dostępnych...


Nowe artykuły: Artykuł 18 Nowy | Artykuł 63 przeczytany 688 razy | żyrandole kryształowe