Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

przedsiębiorczość | statystyka | psychologia w marketingu | macierz GE | metoda fmea | metoda abc | koszty | prawo Engla | system MRP | marketing wyborczy | franczyza | wykłady z mikroekonomii |

Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta

Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak produkt markowy wpływa na psychologię zachowań widoczną podczas dokonywania wyboru produktu przez klienta, przykłady marek i wyborów dokonywanych przez konsumentów. (6 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.

Podobne opracowania: #marka produktu #wpływ reklamy #psychologia reklamy #psychologia w marketingu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marka pobrały na dysk również:
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)


Krótko, ale na temat:
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone podobieństwo znaków marki imitującej do znaków marki imitowanej, dobrze rozpoznawanych przez rynkowych odbiorców. W większości...
Marka wspólna (co-brand) - Marka będąca wspólną własnością dwóch lub kilku firm; na ogół oznacza produkty w jakiś sposób komplementarne, np. należąca do Vistuli i Wólczanki ubraniowo-koszulowa marka Lantier. Jeden z wariantów strategii marki.
Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną). Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w...
Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna - pierwotnie zastosowana do oznaczenia jakiegoś produktu (usługi) - jest następnie przeniesiona również na inne produkty (usługi). Można tu rozróżnić poniekąd pozorne rozszerzanie marki w ramach...
Czym jest marka - Marka: • W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka • Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grup i ich wyróżnienia spośród...


Nowe artykuły: Artykuł 30 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 87 nagrodzony