Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu

Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych fazach cyklu życia produktu (przykład + schemat). (6 stron)

Podobne opracowania: #marketing mix #cykl życia produktu #koncepcja 4P


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu pobrały na dysk również:
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)


Krótko, ale na temat:
Istota cyklu życia produktu - Fazy cyklu życia produktu wskazują na stopniową zmianę relacji pomiędzy jego własnościami a potrzebami konsumentów. Produkt w poszczególnych fazach cyklu życia w istocie rzeczy staje się odmiennym produktem z punktu widzenia zaspokojenia potrzeb konsumentów, mimo zachowania identycznych walorów pod względem...
Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek. Od tego momentu rozpoczyna się cykl życia produktu na danym rynku. Na podstawie licznych obserwacji życia gospodarczego można zauważyć, że po wejściu na rynek...
Orientacje marketingowe - Wyróżniamy: 1.Orientacja produkcyjna zaczyna się w drugiej połowie XIX i do początku XX w. koncentracja na organizacyjno – technicznych problemach produkcji czyli obniżenie kosztów, podwyższenie jakości produktu. 2.Orientacja sprzedażowa (lata 1930 – 1950) koncentracja na najkorzystniejsze ulokowanie produktu (promocja, reklama, sieć dystrybucji). 3.Orientacja...
Znaczenie cyklu życia produktu - Analiza cyklu życia produktu jest jedną z zasadniczych metod pozwalających właściwie kształtować marketingową strategię produktu. Pozwala na programowanie innowacji, a także na zaplanowanie właściwego programu asortymentowego w działaniu firmy. Rozeznanie fazy cyklu życia, w której znajduje się produkt, pozwala firmie oddziaływać...
Growth-Share Matrix - Macierz BCG jest metodą prezentacji portfela produkcji. Została ona skonstruowana na podstawie dwóch zmiennych: stopy wzrostu rynku oraz względnego udziału w rynku badanego produktu lub grupy produktów. Z powodu sposobu konstrukcji model ten jest niekiedy nazywany Growth-Share Matrix. Konstrukcja macierzy BCG...


Nowe artykuły: Artykuł 68 Nowy | Artykuł 70 nagrodzony | żyrandole kryształowe