Wykłady z marketingu międzynarodowego
Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o wejściu na rynki zagraniczne (zewnętrzne i wewnętrzne), otoczenie marketingowe (ekonomiczne, technologiczno - środowiskowe, polityczno - prawne, kulturowe), sposoby wchodzenia na rynki zagraniczne, eksport bezpośredni i pośredni, finansowanie eksportu i sposoby płatności, produkcja za granicą (montaż, kontrakt produkcyjny, licencja - jej wady i zalety, joint-venture, franchising i jego rodzaje), zagraniczne inwestycje bezpośrednie (greenfield – budowa zakładu od podstaw, fuzje, zakup przedsiębiorstwa), polityka produktu na rynkach zagranicznych, standaryzacja, adaptacja (+ przykłady rynkowe), marka globalna, branding i private branding, polityka promocji, reklama i jej uwarunkowania, polityka cenowa, kształtowanie cen na rynkach międzynarodowych, polityka dystrybucji, kanały dystrybucji, analiza kanału tradycyjnego (klasycznego) - jego wady i zalety, kanał nowoczeny, zachowania negocjacyjne. (29 stron)
Liczba stron: 29
Podobne opracowania: #marketing międzynarodowy #ściąga z marketingu międzynarodowego
Na stronie znajdziesz 606 plików (11743 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 16 takich plików, 1272 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 16 plików, 1272 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 590 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 16 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 590 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (590 plików) i dodatkowo z bazy Premium (16 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Wykłady z marketingu międzynarodowego należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Wykłady z marketingu międzynarodowego pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Marketing międzynarodowy - praca (Liczba stron: 29)
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (Liczba stron: 6)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Otoczenie marketingu międzynarodowego - Kształtują następujące elementy:
warunki społeczne i kulturowe, system polityczny, konkurencja na rynku, wpływ gospodarki innych krajów na dany rynek, prawo gospodarcze, finansowe, system walutowy.
Jedna z...
Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix na wszystkich rynkach, na których działa przedsiębiorstwo. Nie należy go...
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - To działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym.
Analiza istoty, znaczenia, kontekstu i strategicznych...
Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To:
1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób
2. Gry...
Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport. Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące...
|