Top strony
Wyszukiwarka serwisu
wzrost gospodarczy | rentowność kapitału własnego | warunkowanie klasyczne | pareto | rachunek wyników | system motywacji | polityka pieniężna | atrybuty produktu | funkcje organizacji | sprzedaż osobista | mobbing | fazy cyklu koniunkturalnego |

Test z marketingu międzynarodowego

Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)

Podobne opracowania: #marketing międzynarodowy #wykłady z marketingu międzynarodowego


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Test z marketingu międzynarodowego należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Test z marketingu międzynarodowego pobrały na dysk również:
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Przykładowy test ze statystyki matematycznej (Liczba stron: 3)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Otoczenie marketingu międzynarodowego - Kształtują następujące elementy: - warunki społeczne i kulturowe, - system polityczny, - konkurencja na rynku, - wpływ gospodarki innych krajów na dany rynek, - prawo gospodarcze, finansowe, system walutowy. Jedna z...
Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu? - Polega on na sprawdzeniu reakcji rynku (nabywców, pośredników, konkurentów) na nowy produkt. Testowi podlegają wszystkie elementy marketingu:  - parametry produktu - cena i warunki płatności - dystrybucja (np....
Test różnicowania semantycznego (profili semantycznych) - Test różnicowania semantycznego, znany również jako test profili semantycznych to narzędzie badawcze opracowane przez Charlesa E. Osgooda, George'a J. Suci i Percy'ego H. Tannenbauma na...
Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix na wszystkich rynkach, na których działa przedsiębiorstwo. Nie należy go...
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - To działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym. Analiza istoty, znaczenia, kontekstu i strategicznych...


Nowe artykuły: Artykuł 6 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 59 na studia