Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Marketing przemysłowy - opracowanie

Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i strategii marketingu dóbr i usług konsumpcyjnych, klienci, popyt na rynku dóbr przemysłowych, decyzje dotyczące zakupów, czynniki wywierające największy wpływ na nabywców, uczestnicy procesu zakupu, formułowanie strategii na rynku dóbr i usług przemysłowych, produkt, znaczenie jakości, polityka produktu, cztery typy asortymentów, innowacje, dystrybucja, kanały dystrybucji, uczestnicy i projektowanie kanału, ustalanie cen i zarządzanie nimi, promocja, reklama, sprzedaż osobista. (26 stron)

Podobne opracowania: #marketing przemysłowy #strategia marketingowa #rynek dóbr i usług


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marketing przemysłowy - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marketing przemysłowy pobrały na dysk również:
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Marketing miasta (Liczba stron: 12)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Liczba stron: 3)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Liczba stron: 20)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm (Liczba stron: 12)


Krótko, ale na temat:
Marketing przemysłowy - Jest integralną częścią marketingu jako nauki ogólnej i może być traktowany jako wyodrębniona dziedzina ekonomi. Marketing przemysłowy obejmuje działania związane z rynkiem dóbr produkcyjnych, ma też swoje uzasadnienie w zakresie dokonywanych działań, kształtowaniu powiązań rynkowych, sposobach dokonywania zakupów, wyborze dostawcy. Słowo...
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia kraju pochodzenia. Ze względu na globalny charakter branż i produktów oraz globalny zasięg działalności marketing...
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - To: 1. orientacja produkcyjna 2. orientacja na produkt 3. orientacja dystrybucyjna- sprzedażowa 4. orientacja marketingowa a) marketing transakcyjny b) marketing strategiczny c) marketing relacyjny
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. - marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego - marketing przyczynia się do poprawy koniunktury gospodarki światowej - marketing przyczynia się także do przyspieszenia wdrażania postępu technicznego, technologicznego i ekonomicznego,...
Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: - Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd. - Marketing dóbr konsumpcyjnych - Marketing usług osobistych - takich jak np. kultura, kształcenie, lecznictwo, rekreacja, turystyka itd. - Marketing usług profesjonalnych...


Nowe artykuły: Artykuł 9 Tylko do końca tygodnia | Artykuł 72 dla studentów | żyrandole kryształowe