Ściąga z podstaw marketingu
Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny, systemowy, strategiczny, czynnościowo-instrumentalny, segmentacyjny, organizacyjny, strukturalny, społeczny), konflikty, fazy rozwojowe marketingu wg. H. Mefferta, proces zarządzania marketingowego, obszary i program badań marketingowych, podział badań wg charakteru gromadzonych informacji, badania eksplanacyjne i eksploracyjne, system informacji marketingowej (SIM), struktura celów (wg Steinera i Bednara), planowanie strategiczne w koncepcji portfolio)wzrostu/udziału w rynku), popyt negatywny, utajony, nieregularny, optymalny, nadmierny (niezaspokojony), szkodliwy, brak popytu i jego obniżanie, strategie marketingowe, integracja planowania marketingowego w planowaniu przedsiębiorstwem, podstawowe cechy strategii, strategie wg Ansoffa, strategia penetracji rynku, rozwoju produktów, dywersyfikacji, rozwoju rynku, strategie wg Kotlera i Portera, strategia lidera rynkowego, rzucania wyzwania, naśladownictwa, nisz rynkowych, przywództwa w zakresie kosztów, zróżnicowania, koncentracji, wyprzedzania (wg Gilbertha), pola rynkowego wg Beckera, stymulacji rynku, parcelacji rynku, obszaru rynkowego, podstawowe determinanty zarządzania marketingowego (4I - informacje, innowacje, internacjonalizacja procesów rynkowych oraz zintegrowane systemy marketingowe), misja przedsiębiorstwa, konkretyzacja celów (Steiner), identyfikacja oraz ocena możliwości i zagrożeń działania (Mccarthy), analiza portfolio (portfelowa), macierz wzrostu/udziału w rynku BCG (gwiazdy, znaki zapytania, psy, dojne krowy), zarządzanie marketingowe, badania rynku, dystrybucja, formuła 4C, handel, jakość towaru, dystrybucja, kanały dystrybucji, koszty logistyki, logistyka a marketing, segmentacja rynku, synergiczny efekt kosztów, wartość dla klienta, wartość dodana, zaopatrzenie, zarządzanie logistyczne, zarządzanie łańcuchem dostaw, całkowite koszty logistyczne, just in time (jit), Kaizen, Kanban, koncepcja lean management, logistyka mix, podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistycznej, marketing-mix, 4P, 4C, 7P, system informacji marketingowej, analiza potencjału, strategiczne jednostki biznesu. (7 stron po 4 kolumny)

Podobne opracowania: #podstawy marketingu #mix marketingowy #7W #4P
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Ściąga z podstaw marketingu należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Ściąga z podstaw marketingu pobrały na dysk również:
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Marketing mix - referat (Liczba stron: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcja redystrybucyjna budżetu - Oznacza wtórny podział dochodu narodowego W tej funkcji państwo ściąga do swej dyspozycji część dochodu narodowego i przekazuje go w różnej postaci określonym grupom społecznym...
Regres - To roszczenie zwrotne zakładu ubezpieczeń wobec sprawcy szkody. Występuje w ubezpieczeniach majątkowych (nie występuje w OC). Zakład ubezpieczeń ściąga roszczenie także od sprawcy posiadającego ubezpieczenie...
Informacja marketingowa - Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala redukować niepewność decyzji związanych z realizacją marketingu strategicznego (cele firmy,...
Badanie cen - Obejmuje głównie badania elastyczności popytu, podstaw kształtowania cen, struktury cen w linii produktu, sposobów różnicowania cen przez konkurentów, testowania cen, analizę punktu krytycznego.
Wersje Reengineeringu - To:
1) rewolucyjny – zburzenie starego porządku i budowanie od podstaw
2) systematyczny – systematyczne reorganizowanie procesów
3) metoda ruchomych celów
|