Ściąga z podstaw marketingu
Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny, systemowy, strategiczny, czynnościowo-instrumentalny, segmentacyjny, organizacyjny, strukturalny, społeczny), konflikty, fazy rozwojowe marketingu wg. H. Mefferta, proces zarządzania marketingowego, obszary i program badań marketingowych, podział badań wg charakteru gromadzonych informacji, badania eksplanacyjne i eksploracyjne, system informacji marketingowej (SIM), struktura celów (wg Steinera i Bednara), planowanie strategiczne w koncepcji portfolio)wzrostu/udziału w rynku), popyt negatywny, utajony, nieregularny, optymalny, nadmierny (niezaspokojony), szkodliwy, brak popytu i jego obniżanie, strategie marketingowe, integracja planowania marketingowego w planowaniu przedsiębiorstwem, podstawowe cechy strategii, strategie wg Ansoffa, strategia penetracji rynku, rozwoju produktów, dywersyfikacji, rozwoju rynku, strategie wg Kotlera i Portera, strategia lidera rynkowego, rzucania wyzwania, naśladownictwa, nisz rynkowych, przywództwa w zakresie kosztów, zróżnicowania, koncentracji, wyprzedzania (wg Gilbertha), pola rynkowego wg Beckera, stymulacji rynku, parcelacji rynku, obszaru rynkowego, podstawowe determinanty zarządzania marketingowego (4I - informacje, innowacje, internacjonalizacja procesów rynkowych oraz zintegrowane systemy marketingowe), misja przedsiębiorstwa, konkretyzacja celów (Steiner), identyfikacja oraz ocena możliwości i zagrożeń działania (Mccarthy), analiza portfolio (portfelowa), macierz wzrostu/udziału w rynku BCG (gwiazdy, znaki zapytania, psy, dojne krowy), zarządzanie marketingowe, badania rynku, dystrybucja, formuła 4C, handel, jakość towaru, dystrybucja, kanały dystrybucji, koszty logistyki, logistyka a marketing, segmentacja rynku, synergiczny efekt kosztów, wartość dla klienta, wartość dodana, zaopatrzenie, zarządzanie logistyczne, zarządzanie łańcuchem dostaw, całkowite koszty logistyczne, just in time (jit), Kaizen, Kanban, koncepcja lean management, logistyka mix, podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistycznej, marketing-mix, 4P, 4C, 7P, system informacji marketingowej, analiza potencjału, strategiczne jednostki biznesu. (7 stron po 4 kolumny)
Liczba stron: 7
Podobne opracowania: #podstawy marketingu #mix marketingowy #7W #4P
Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików, 928 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Ściąga z podstaw marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Ściąga z podstaw marketingu pobrały na dysk również:
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Wzory z podstaw statystyki (Liczba stron: 7)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcja redystrybucyjna budżetu - Oznacza wtórny podział dochodu narodowego W tej funkcji państwo ściąga do swej dyspozycji część dochodu narodowego i przekazuje go w różnej postaci określonym grupom społecznym...
Wersje Reengineeringu - To:
1) rewolucyjny – zburzenie starego porządku i budowanie od podstaw
2) systematyczny – systematyczne reorganizowanie procesów
3) metoda ruchomych celów
Istota koncepcji marketingowej - Jest nastepująca:
Chociaż pojęcie „sprzedaż” i „marketing” pojawiają się koło siebie, a często nawet wymiennie istnieje pomiędzy nimi zasadnicza różnica, przede wszystkim, jeśli chodzi o...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych.
Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Przedsiębiorczość wg Kenta - Jest procesem samoniszczącym; nowe pomysły przyciągają olbrzymie stado imitatorów, którzy nasycają rynek, eliminując wszelkie krótkookresowe zyski. Nowa fala przedsiębiorczego geniuszu zmiata stare produkty i technologie,...
|