Test z marketingu
Przykładowy z marketingu. 60 pytań, a w nich m.in.: determinanty usługi, poszerzenie kompozycji marketingu mix w usługach o dodatkowe elementy, segmenty firm usługowych, marketing bezpośredni i partnerski, elementy promocji, instrumentami promocji mix, misja, strategie rozwoju firmy usługowej. (6 stron)
Podobne opracowania: #podstawy marketingu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Test z marketingu należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Test z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Przykładowy test ze statystyki matematycznej (Liczba stron: 3)
Test z mikroekonomii (Liczba stron: 12)
Przykładowy test z analizy ekonomicznej (Liczba stron: 6)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia (Liczba stron: 20)
Test z zarządzania strategicznego (Liczba stron: 5)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu? - Polega on na sprawdzeniu reakcji rynku (nabywców, pośredników, konkurentów) na nowy produkt.
Testowi podlegają wszystkie elementy marketingu:
- parametry produktu
- cena i warunki płatności
- dystrybucja (np....
Test różnicowania semantycznego (profili semantycznych) - Test różnicowania semantycznego, znany również jako test profili semantycznych to narzędzie badawcze opracowane przez Charlesa E. Osgooda, George'a J. Suci i Percy'ego H. Tannenbauma na...
Sposoby rekrutacji - Menedżer personalny odpowiedzialny za dobór pracowników ma do wyboru kilka sposobów:
1. Samodzielne poszukiwanie kandydatów, z wykorzystaniem marketingu wewnętrznego (np. planu następstw) lub też kontaktów nieformalnych...
Test in the basket - Jest to jedna z symulacyjnych metod doboru pracowników.
Każdy kandydat jest proszony o uporządkowanie zestawu (koszyka, ang. basket) korespondencji, raportów, dokumentów do podpisania lub...
Test preferencji - Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy technik wartościujących (porządkujących). Stosuje się je do oceny poszczególnych wzorów...
|