Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie
Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof, acceptance, desire, action), schemat oddziaływania komunikatu reklamowego na potrzeby, cztery podstawowe mechanizmy powstawania potrzeb (mechanizm autonomizacji, wpływu ocen społecznych, naśladowania społecznego, wyróżniania się), oddziaływanie na postawy, cechy nadawcy i kanału reklamy oraz odbiorcy. (12 stron)
Ilość stron A4: 12
W pracy zawarte są: ✓ bibliografia (literatura) ✓ przypisy
Podobne opracowania: #wpływ reklamy #piramida potrzeb Maslova #model DIPADA #reklama
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
Na stronie znajdziesz 709 plików (14784 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk, pliki możesz odczytać (Word, Excel, Power Point lub darmowa alternatywa), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 674 plików, 12235 stron A4) |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 35 takich plików, 2549 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest dostęp |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 674 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (674 plików) i dodatkowo z bazy Premium (35 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie pobrały na dysk również:
Cele i przekonania konsumenta (Ilość stron A4: 5)
Modele zachowań konsumenta (Ilość stron A4: 9)
Proces tworzenia reklamy (Ilość stron A4: 21)
Psychologia reklamy - referat (Ilość stron A4: 30)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Ilość stron A4: 16)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Ilość stron A4: 6)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Mechanizmy powstawania potrzeb aktywowanych przez reklamę - Reklama odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu i aktywowaniu nowych potrzeb konsumentów. Proces ten opiera się na kilku fundamentalnych mechanizmach psychologicznych i społecznych, które wpływają na...
Reklama pocztowa - Reklama pocztowa niegdyś całkiem popularna, obecnie jednak jej znaczenie na rynku reklamy wciąż maleje.
Za pośrednictwem poczty przekazuje się oferty sprzedaży - listy reklamowe, katalogi, informatory,...
Pojęcie i zastosowanie motywacji - Przez motywację należy rozumieć w szczególności proces, wewnętrzny mechanizm, który wywołuje, ukierunkowuje i podtrzymuje określone zachowania ludzi spośród innych, alternatywnych form zachowania, w celu osiągnięcia...
Przywództwo - Jest oddziaływaniem na zachowania innych; to rodzaj społecznego wpływu, który pojawia się wówczas, gdy jedna osoba (przywódca) jest zdolna do powodowania pożądanego przez siebie zachowania...
Koncepcja kanałów rynku - Obejmuje strukturę i kształt kanałów rynku - wewnętrzne związki zachodzące między szczeblami i ogniwami tworzącymi system kanałów rynku oraz mechanizm organizacji tworzącymi system kanałów rynku...
|