Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Merchandising - referat

Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża), korzyści promocji (dla nabywców, hurtowników, detalistów, przedsiębiorstw), merchandising wizualny, promocja handlowa, cele, wady i zalety promocji sprzedaży: kupony, oferty specjalne, premie, konkursy, loterie, próbki, wystawy w miejscu sprzedaż, rabaty; reklama kooperacyjna, szkolenia personelu. (15 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #merchandising #wpływ reklamy #promocja


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Merchandising - referat należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Krótko, ale na temat:
Merchandising sprzedaży - Jest to zintegrowany system działań przedsiębiorstw handlowych w zakresie planowania i kształtowania usługi handlowej pod względem treści, formy, miejsca, ilości, czasu, jakości i ceny. Utożsamiany jest on z marketingiem handlowym lub z marketingiem w punkcie sprzedaży detalicznej. Oznacza uhandlowienie produkcji...
Merchandising - Jest to pochodzące z języka angielskiego (merchant - kupiec, merchandiser - towar) określenie zespołu działań promocyjnych występujących w miejscach detalicznej sprzedaży towarów. Merchandising to planowanie i promowanie sprzedaży przez umiejętną prezentację produktu na odpowiednim rynku i we właściwym czasie, wykorzystywanie...
Merchandising wizualny - Jest to zespół działań, środków i technik związanych z aranżacją i wystrojem wnętrz sklepów, dekoracją, prezentacją towarów, technicznymi nośnikami informacji o towarze w punkcie sprzedaży. Jest on ważnym elementem merchandisingowej strategii oddziaływania na klienta i kształtowania metody sprzedaży.
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To 1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi 2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto 3. Dystrybucja – (Place) – kanały dystrybucyjne, fizyczny obieg produktów, logistyka marketingowa 4. Promocja – (Promotion) – reklama, akwizycja sprzedaży, sprzedaż osobista,...
Znaczenia marketingu w skali mikroekonomiczej - Marketing w skali mikro, stosowany w sposób metodyczny i profesjonalny przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorstwa i i główny ciężar działań marketingowych spoczywa zawsze na przedsiębiorstwach produkcyjnych i przedsiębiorstwach oferujących usługi a przedsiębiorstwa handlowe prowadzą dodatkową działalność marketingową zwaną merchandisingiem. Merchandising...


Nowe artykuły: Artykuł 10 Nowy | Artykuł 36 nagrodzony | żyrandole kryształowe