Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marka | system MRP | paradoks Giffena | zarządzanie zasobami ludzkimi | mix marketingowy | six sigma | prognoza kosztów | bezrobocie naturalne |

Metody prezentacji i oceny badania marketingowego

Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny badania, etyczne aspekty badań marketingowych. (12 stron)

Liczba stron: 12

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy

Podobne opracowania: #badania marketingowe

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 606 plików (11743 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 16 takich plików, 1272 stron A4)
nie nie nie TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
129 zł

Zamów

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie głównej jest 590 plików, 10471 stron A4)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 16 plików, 1272 stron A4)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 590 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 16 plików)
TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
129 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 590 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (590 plików) i dodatkowo z bazy Premium (16 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Metody prezentacji i oceny badania marketingowego należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Badania marketingowe

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Metody prezentacji i oceny badania marketingowego pobrały na dysk również:
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Badania marketingowe - prezentacja (Liczba stron: 62)
Istota planu marketingowego - referat (Liczba stron: 12)
Statystyka opisowa (Liczba stron: 14)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Metody oceny ryzyka w projektach inwestycyjnych - Wyróżniamy 4 podstawowe grupy: Metody korygowania efektywności projektu inwestycyjnego; Analiza wrażliwości; Metody probabilistczno-statystyczne; Metody operacyjne. Dobór każdej z metod zależy od wcześniej omówionych rodzajów...
Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym: analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ...
Analiza portfelowa - Metody portfelowe stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem są owocem prac koncepcyjnych i praktyki doradczej dużych amerykańskich firm konsultingowych i należą do grupy metod ilościowych. Metody portfelowe...
Metody analizy marketingowej - Nie wszystkie wyłaniające się możliwości działania są warte wykorzystania. Fakt ten oznacza zazwyczaj konieczność dokonania oceny zidentyfikowanych możliwości. Każda ocena wymaga z kolei sformułowania kryteriów,...
Systematyzacja metod wyceny przedsiębiorstwa - podział metod - Systematyzacja metod wyceny przedsiębiorstwa: I) Dochodowe metody wyceny 1. DCF - zdyskontowany CF 2. metoda oparta na zysku ekonomicznym 3. metody mnożnikowe – przyjmują one określone mnożniki, np. mnożnik...


2001-2024 © ABC Ekonomii