Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

system bankowy | geografia ekonomiczna | John Maynard Keynes | rentowność kapitału własnego | czynniki wpływające na kurs walutowy | produkt krajowy brutto | ryzyko w zarządzaniu | wnioskowanie statystyczne | koszty zmienne | statystyka matematyczna | strategia cenowa | próba |

Modele zachowań konsumenta

Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda Shetha, Engela-Kolatta-Blackwella, Andreasena, model przeniesienia afektu - affect transfer model, mediacji dwukanałowej, mediacji wzajemnej, oddziaływań niezależnych). (9 stron)

Podobne opracowania: #zachowanie konsumenta #wpływ reklamy #mikroekonomia


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Modele zachowań konsumenta należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Mikroekonomia

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Modele zachowań konsumenta pobrały na dysk również:
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Liczba stron: 16)
Optimum producenta i konsumenta - referat (Liczba stron: 25)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Cele i przekonania konsumenta (Liczba stron: 5)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta (Liczba stron: 7)


Krótko, ale na temat:
Metoda ekonomii ekonomicznej - Jest to systemowa analiza ekonomiki jak skomplikowanego dynamicznego układu. Ekonomia Matematyczna tworze modele matematyczne w postaci założeń o powiązaniu zmiennych ekonomicznych. W skutek różnorodności podmiotów gospodarczych i zmienności warunków, ekonomia Matematyczna dzieli się na szereg różnych modeli nie mających...
Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5. otoczenie, 6. możliwość dokonywania predykcji zachowań jednostek lub grup.
Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta - To: 1. Oddziaływanie reklamy na zachowanie konsumentów 2. Modele psychologiczne wyjaśniające zachowania konsumenckie stosowane w reklamie a. modele globalne b. modele częściowe 3. Czynniki psychologiczne wpływające na dokonywanie zakupów 4. Znaczenie i praktyczne wykorzystanie modeli psychologicznych w praktyce reklamowej Instynkty: głód, pragnienie, popęd seksualny, sen, aktywność, unikanie...
Teoria zachowań konsumenta - Podstawowym celem działalności konsumenta jest maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i usługi nabywa na rynku, płacąc za nie określoną cenę. Warunkiem nabycia dóbr jest posiadanie przez...
Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje konsumenta pozwalające uszeregować różne kombinacje dóbr i usług według stopnia satysfakcji jakiej dostarczają one konsumentowi.


Nowe artykuły: Artykuł 15 nagrodzony | Zobacz też: Artykuł 70 na studia