Top strony
Wyszukiwarka serwisu
projekt inwestycyjny | zarządzanie zapasami | teorie motywacji | przyczyny bezrobocia | przykładowy biznes plan | linia budżetowa | prace magisterskie z marketingu | definicje z psychologii | podstawy zarządzania | prezentacje z bankowości | unia europejska | gospodarka magazynowa |

Plan marketingowy biura podróży

Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w tym: szacunkowe dane z ruchu turystycznego w Polsce, prognoza popytu na krajowe usługi turystyczne), charakterystyka potencjalnych klientów, określenie konkurencji, plan strategiczny z analizą SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), punktowa ocena składników analizy SWOT, strategia cenowa, dystrybucji oraz promocji i reklamy, cele firmy. (14 stron)

Liczba stron: 14

Podobne opracowania: #przykładowy plan marketingowy #plan strategiczny #analiza swot #strategia cenowa #strategia dystrybucji #strategia promocji


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 539 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 539 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 539 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Plan marketingowy biura podróży należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Plan marketingowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Plan marketingowy biura podróży pobrały na dysk również:
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Jednym z ważniejszych jest jego funkcja strategiczna. Dzięki planowi marketingowemu przedsiębiorstwo ma...
Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.
Koncepcja biznes planu - Biznes plan to plan gospodarczy, plan prowadzenia interesów, plan przedsięwzięć - tak w języku polskim można wyrazić istotę coraz bardziej popularnego u nas terminu angielskiego...
Hipermarkety - Wielkie jednostki detaliczne o niskich kosztach i ograniczonym zakresie usług oferowanych klientom. Zaspokajają szerszy zakres potrzeb konsumentów niż supermarkety. Do szerokiego zakresu sprzedawanych artykułów dochodzą...
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa 2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia) 3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia...