Top strony
Wyszukiwarka serwisu
decyzje konsumenta na rynku | EOQ | analiza konkurencyjności | analiza konkurencji | źródła finansowania przedsiębiorstwa | miary klasyczne | analiza FMEA | motywatory | krzywa Philipsa | krzywa możliwości produkcyjnych | motywacja pracowników | rachunkowość |

Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel

Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja, klienci, analiza elementów makrootoczenia - czynniki ekonomiczne i polityczno-prawne, technologiczne, demograficzne i społeczno-kulturowe; analiza elementów mikrootoczenia - struktura konkurencji wewnątrz sektora (udział w rynku, znajomość marek, mapa grup strategicznych rynku czekolad), odbiorcy oraz dostawcy i ich siła przetargowa, bariery wejści i wyjścia, substytuty i nowe produkty; analiza Swot (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia), cele, strategia marketingowa, programy marketingowe (wprowadzenie nowych produktów, rozszerzenie sieci dystrybucji), budżet marketingowy, harmonogram i podział zadań marketingowych, monitoring i kontrola. Załączniki: Schemat struktury organizacyjnej oraz sprzedaż ilościowa czekolady i udział producentów w całkowitej sprzedaży. (26 stron)

Podobne opracowania: #przykładowy plan marketingowy #marketing mix #makrootoczenie #analiza swot #budżet marketingowy


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel pobrały na dysk również:
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (Liczba stron: 33)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Jednym z ważniejszych jest jego funkcja strategiczna. Dzięki planowi marketingowemu przedsiębiorstwo ma...
Zakład budżetowy - Jest nim jednostka organizacyjna, która odpłatnie wykonuje wyodrębnione zadania oraz pokrywa koszty działalności z uzyskanych przychodów z tym, że może ona otrzymywać dotację przedmiotową, dotację...
Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.
Koncepcja biznes planu - Biznes plan to plan gospodarczy, plan prowadzenia interesów, plan przedsięwzięć - tak w języku polskim można wyrazić istotę coraz bardziej popularnego u nas terminu angielskiego...
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa 2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia) 3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia...


Nowe artykuły: Artykuł 13 dla przyszłych biznesmenów | Zobacz też: Artykuł 42 nagrodzony