Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

fucje i przejęcia | tożsamość monetarna | podstawy zarządzania | prognoza kosztów | techniki projekcyjne | zarządzanie jakością | analiza ABC | koszty zmienne | przywództwo | doskonalenie kadr | rodzaje spółek | marketing przemysłowy |

Plan promocji wody mineralnej - projekt

Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób jej realizacji, struktura działań promocyjnych, reklama telewizyjna, prasowa, opakowania. (8 stron)

Podobne opracowania: #plan promocji #promocja #marketing


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Plan promocji wody mineralnej - projekt należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Plan promocji wody mineralnej pobrały na dysk również:
Biznes plan księgarni (Liczba stron: 11)
Plan marketingowy biura podróży (Liczba stron: 14)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Biznes plan fitness clubu (Liczba stron: 19)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)


Krótko, ale na temat:
Koncepcja biznes planu - Biznes plan to plan gospodarczy, plan prowadzenia interesów, plan przedsięwzięć - tak w języku polskim można wyrazić istotę coraz bardziej popularnego u nas terminu angielskiego "business plan". Znajduje on zastosowanie zarówno w różnych sferach działalności biznesowej, jak i w różnych...
Etapy budowy programu promocji - To: 1. Identyfikacja odbiorców 2. Określenie celów promocji 3. Pojęcie przekazu 4. Wybór kanału komunikacji 5. Ustalenie budżetu komunikacji 6. Ustalenie kompozycji instrumentów promotion-mix 7. Pomiar rezultatów promocji 8. Koordynacja procesu komunikacji
Struktura biznes planu - Zawiera się w trzech grupach tematycznych: • Badanie przedsiębiorstwa – opis i analiza; oszacowanie możliwości wprowadzenia zmian, ogólna opinia o przyszłej działalności. • Opracowanie zasadniczego planu – szczegółowa analiza oraz plan przekształceń i rozwoju wraz ze wszystkimi implikacjami. • Plan wprowadzenia w życie...
Business plan - (inaczej: biznes plan, biznesplan). Jest to zbiór dokumentów planistycznych, które powinny określać: 1. Przedsiębiorstwo (przedsięwzięcie inwestycyjne); 2. Miejsce przedsiębiorstwa (przedsięwzięcia) w otoczeniu gospodarczym; 3. Cele przedsiębiorstwa (przedsięwzięcia); 4. Sposoby i środki zmierzające do osiągnięcia tych celów w określonym horyzoncie czasowym.
Etapy budowy strategii promocji - Po to, by przekaz promocyjny o firmie i o jej ofercie rynkowej dotarł do klientów, oraz po to by adresaci tego przekazu właściwie zdekodowali informacje i je właściwie zinterpretowali, to kampania promocyjna musi być przygotowana w sposób profesjonalny. To profesjonalne...


Nowe artykuły: Artykuł 7 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 81 dla przyszłych biznesmenów