Podstawy marketingu
Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy i funkcje marketingu, istota postępowania konsumentów na rynku, typologia decyzji konsumenckich, koncepcje postępowania konsumentów na rynku, segmentacja rynku i wybór rynku docelowego, etapy badań marketingowych, instrumenty marketingowego oddziaływania firm na rynek, cykl życia produktu a strategie marketingowe, cechy charakterystyczne poszczególnych faz cyklu życia. (22 strony)
Liczba stron: 22
Podobne opracowania: #podstawy marketingu #funkcje marketingu #cykl życia produktu
Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików, 928 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Podstawy marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Podstawy marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Liczba stron: 6)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych.
Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego -
1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa.
2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia.
3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;...
Cechy rynku pieniężnego - Rynek pieniężny to:
rynek hurtowy (wysokie kwoty transakcji i obrotu), rynek otwarty (nie posiada barier wejścia), kwota jest jedynym ograniczeniem zdecentralizowany tzn. nie ma jednolitej...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.
Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To:
1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju
2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...
|