Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

ERP II | wzory ze statystyki | podstawy logistyki | model DIPADA | zarządzanie marketingowe | konsument | bezrobocie naturalne | próg rentowności | DAGMAR | analiza pionowa bilansu | równowaga budżetowa | rekrutacja pracowników |

Polityka ceny w strategii marketingowej firmy

Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza progu rentowności, analiza udziału w zysku), elementy warunkujące poziom ceny (schemat), strategie cenowe, cele decydujące o wyborze strategii (przetrwanie, maksymalny zysk bieżący, przychód bieżący, wzrost sprzedaży, jakość, zbieranie śmietanki, inne), strategia market plus, minus, ceny średniej, różnicowanie ceny produktu, cena - popyt - koszty, metody za pomocą których firma może zareagować na wzrost kosztów lub popytu bez podnoszenia ceny. (10 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #polityka cenowa #strategia marketingowa


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Polityka ceny w strategii marketingowej firmy należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Polityka ceny w strategii marketingowej firmy pobrały na dysk również:
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Budowa strategii marketingowej (Liczba stron: 8)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza strategii firmy (Liczba stron: 51)
Strategie rozwoju firmy (Liczba stron: 17)


Krótko, ale na temat:
Identyfikacja strategii konkurentów - Dla przedsiębiorstwa najbliższymi konkurentami są te firmy, które dążą do opanowania tego samego rynku i stosują tę samą strategię. Grupa strategiczna to grupa przedsiębiorstw, stosujących na danym rynku tę samą strategię. Najważniejsze wymiary strategii konkurentów to: budowanie image jakości produktu,...
Ustalanie ceny - Ustalaniem cen nazywamy proces określania w jednostkach pieniężnych wartości wymienianych dóbr i usług. Ważne jest, aby polityka cenowa była zgodna z celami działalności firmy. Powinna ona uwzględniać następujące czynniki: • umocnienie lub utrzymanie pozycji na rynku (w dłuższym okresie cena...
Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna - To określenie stosowane najczęściej w odniesieniu do nazwy pospolitej jakiegoś produktu (usługi) lub firmy, jako przeciwieństwo wobec jego nazwy własnej, czyli nazwy marketingowej. Nazwa rodzajowa firmy ma jednak przeważnie charakter formalno-oficjalny (tj. ściśle ustaloną, na ogół kilkuczłonową postać, np. Przedsiębiorstwo......
Promocja jako element strategii marketingowej - Promocja jest integralnym elementem strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Obejmuje ona zestaw środków, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje informacje charakteryzujące produkt lub usługę, firma kształtuje potrzeby nabywców oraz pobudza i ukierunkowuje popyt. Polityka promocji – obok polityki produktu, cen i dystrybucji –...
Elementy marketingu mix - W literaturze marketing interpretuje się również jako zbiór działań związanych z koncepcją produktu, jego wyceną, promocją i sprzedażą. Twórcą tego podejścia jest N. Borden, który wprowadził termin marketingu mix, tłumaczony na język polski jako mieszanka marketingowa lub zestaw instrumentów marketingowych....


Nowe artykuły: Artykuł 26 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 102 dla przyszłych biznesmenów