Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

zachowanie konsumenta | analiza fundamentalna | analiza rachunku zysków i strat | wykłady z mikroekonomii | rentowność kapitału własnego | konflikt w organizacji | dochody gminy | krzywa Laffera | kontrolowanie | model ekonomiczny | motywacja pracowników | system logistyczny |

Proces tworzenia reklamy

Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pożądanie, Action - działanie), reklama jako forma komunikacji, jej nadawca i adresat, reklama szeroka i wąska, jej cele, rodzaje i funkcje. (21 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.

Podobne opracowania: #reklama #AIDA #decyzje konsumenta na rynku #wpływ reklamy


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Proces tworzenia reklamy należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Proces tworzenia reklamy pobrały na dysk również:
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Liczba stron: 16)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Innowacje w produkcji (Liczba stron: 16)
Reklama - referat (Liczba stron: 14)
Psychologia reklamy - opracowanie (Liczba stron: 14)
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 5)


Krótko, ale na temat:
Proces tworzenia polityki strategicznej - Proces tworzenia polityki strategicznej składa się z 3 głównych części, procesów: 1. analizy systemu obejmującej: analizę zew. otoczenia (wraz z przewidywaniem rozwoju tego otoczenia),analizę organizacji (+ przewidywanie jej rozwoju) , analizę SWOT. 2. projektowanie systemu:( rozważania, ocena, decyzje, dokumentacja- akceptacja)-obejmuje: strategie...
Model DAGMAR - Akronim DAGMAR oznacza: Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness (określenie celów reklamy, pomiar efektywności reklamy). Model DAGMAR zakłada dwa etapy oddziaływania reklamy: Etap 1: Informacyjna rola reklamy: Nieświadomość - świadomość – zrozumienie. Etap 2: Perswazja - przekonanie – działanie.
Definicja reklamy - Jest celową, płatną działalnością podejmowaną przez producenta bądź usługodawcę zmierzające do takiego poinformowania klienta o towarze bądź usłudze, by wzbudzić w nim zainteresowanie i nakłonić do kupna. Odbiorcą reklamy są również konkurenci a z ich strony należy spodziewać się osłabiających...
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3. reklama defensywna 4. reklama agresywna 5. reklama prestiżowa
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do reklamy ruchowej zalicza się: autobusy, samochody, tramwaje, koszulki itp. Ten typ reklamy musi być częścią większej...


Nowe artykuły: Artykuł 81 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 114 dla przyszłych biznesmenów