Promocja jako element marketingu
Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci i cele promocji, grupy celów, najczęściej stosowane kryteria segmentacji rynku, strategia pull i push, promocja w cyklu życia produktu na rynku, sposoby oddziaływania instrumentów promocji, jej formy i budżet, reklama, rodzaje reklam według kryteriów klasyfikacji, przykładowe cele reklamy, zalety i wady podstawowych środków reklamy (telewizja, radio, prasa, outdoor, bezpośrednia), wybór środków reklamy, model AIDA i jego charakterystyka, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, zewnętrzna (outdoor), marketing bezpośrednia, direct mail, telemarketing, targi i wystawy, public relations, publicity, komunikaty prasowe i konferencje, efekty działania wybranych środków PR, sprzedaż osobista, fazy akwizycji, promocja uzupełniająca, cele stosowania wybranych środków sales promotion, sponsoring - jego definicja, cechy, cele i podział, fazy formułowania i realizacji strategii sponsoringu. (30 stron)
W pracy zawarte są ✅przypisy.
Podobne opracowania: #marketing mix #reklama #sponsoring #promocja
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Promocja jako element marketingu należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Promocja jako element marketingu pobrały na dysk również:
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Krótko, ale na temat:
Promocja w marketingu - Promocja jest elementem komunikacji marketingowej.
Instrumentami promocji w marketingu mix dla koncepcji 4P są: promocja sprzedaży, reklama, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni, public relations.
Promotion mix vw marketingu - Promocja jako integralna część marketingu-mix sama również tworzy kompozycję określaną jako promotion-mix, w której dominujące znaczenie mają następujące grupy instrumentów :
1. reklama
2. marketing bezpośredni – wykorzystywanie listów, telefonów i innych nieosobowych narzędzi komunikowania się
3. sprzedaż osobista – bezpośredni kontakt interpersonalny...
Elementy marketingu mix - W literaturze marketing interpretuje się również jako zbiór działań związanych z koncepcją produktu, jego wyceną, promocją i sprzedażą.
Twórcą tego podejścia jest N. Borden, który wprowadził termin marketingu mix, tłumaczony na język polski jako mieszanka marketingowa lub zestaw instrumentów marketingowych....
Planowanie w marketingu - Wiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć wytyczone cele marketingowe na rynku docelowym. Narzędzie te nazywane są „czterema P” i składają się na nie: produkt, cena, dystrybucja i promocja. Produkt, rozumiany jako...
Promocja jako element strategii marketingowe - Promocja jest integralnym elementem strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Obejmuje ona zestaw środków, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje informacje charakteryzujące produkt lub usługę, firma kształtuje potrzeby nabywców oraz pobudza i ukierunkowuje popyt. Polityka promocji – obok polityki produktu, cen i dystrybucji –...
|