Promocja jako element marketingu
Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci i cele promocji, grupy celów, najczęściej stosowane kryteria segmentacji rynku, strategia pull i push, promocja w cyklu życia produktu na rynku, sposoby oddziaływania instrumentów promocji, jej formy i budżet, reklama, rodzaje reklam według kryteriów klasyfikacji, przykładowe cele reklamy, zalety i wady podstawowych środków reklamy (telewizja, radio, prasa, outdoor, bezpośrednia), wybór środków reklamy, model AIDA i jego charakterystyka, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, zewnętrzna (outdoor), marketing bezpośrednia, direct mail, telemarketing, targi i wystawy, public relations, publicity, komunikaty prasowe i konferencje, efekty działania wybranych środków PR, sprzedaż osobista, fazy akwizycji, promocja uzupełniająca, cele stosowania wybranych środków sales promotion, sponsoring - jego definicja, cechy, cele i podział, fazy formułowania i realizacji strategii sponsoringu. (30 stron)
Ilość stron A4: 30
W pracy zawarte są ✓ przypisy
Podobne opracowania: #marketing mix #reklama #sponsoring #promocja
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
Na stronie znajdziesz 709 plików (14784 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk, pliki możesz odczytać (Word, Excel, Power Point lub darmowa alternatywa), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 674 plików, 12235 stron A4) |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 35 takich plików, 2549 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest dostęp |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 674 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 35 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 674 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (674 plików) i dodatkowo z bazy Premium (35 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Promocja jako element marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Promocja jako element marketingu pobrały na dysk również:
Marketing mix - praca zaliczeniowa (Ilość stron A4: 20)
Marketing mix - prezentacja (Ilość stron A4: 58)
Promocja w marketingu usług finansowych
Promocja jako narzędzie marketingu (Ilość stron A4: 10)
Promocja - referat (Ilość stron A4: 14)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 16)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Planowanie w marketingu - Wiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć wytyczone cele marketingowe na rynku docelowym. Narzędzie te nazywane są...
Elementy marketingu mix - W literaturze marketing interpretuje się również jako zbiór działań związanych z koncepcją produktu, jego wyceną, promocją i sprzedażą.
Twórcą tego podejścia jest N. Borden, który...
Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi...
Promotion mix w marketingu - Promocja jako integralna część marketingu mix sama również tworzy kompozycję określaną jako promotion mix, w której dominujące znaczenie mają następujące grupy instrumentów:
1. reklama
2. marketing bezpośredni...
Promocja sprzedaży - Jest to krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu . Promocja sprzedaży jest określana przez niektórych autorów jako promocja pomocnicza, nabiera większego...
|