Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

decyzje konsumenta na rynku | piramida potrzeb Maslowa | teoria potrzeb | Giełda Papierów Wartościowych | innowacje | analiza konkurencji | konflikt | techniki negocjacyjne | teoria Herzberga | funkcja Cobba-Douglasa | elastyczność popytu | obligacje skarbowe |

Psychologia reklamy - referat

Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta, tło, kolor i muzyka w reklamie, reklama społeczna, trzy reguły psychologii percepcji - reguła równowagi, rzutu oka i ruchu, język reklamy, tekst i obraz jako ukryty przekaz, dźwięk a ukryta perswazja, znana twarz w reklamie społecznej i gwiazda w komercyjnej, reklama podprogowa. (30 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #wpływ reklamy #nlp #psychologia zarządzania #reklama


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Psychologia reklamy - referat należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Psychologia

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Psychologia reklamy pobrały na dysk również:
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Liczba stron: 16)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Cele i przekonania konsumenta (Liczba stron: 5)
Proces tworzenia reklamy (Liczba stron: 21)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Psychologia reklamy - opracowanie (Liczba stron: 14)


Krótko, ale na temat:
Co to jest psychologia - Psychologia to nauka zajmująca się powstawaniem i przebiegiem procesów psychicznych, ich rolą w sterowaniu zachowaniem człowieka , w regulowaniu jego stosunków ze światem otaczającym. Przez wiele wieków uprawiana w ramach filozofii, teologii, medycyny. Jako samodzielna nauka wyodrębniła się w II...
Definicja reklamy - Jest celową, płatną działalnością podejmowaną przez producenta bądź usługodawcę zmierzające do takiego poinformowania klienta o towarze bądź usłudze, by wzbudzić w nim zainteresowanie i nakłonić do kupna. Odbiorcą reklamy są również konkurenci a z ich strony należy spodziewać się osłabiających...
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3. reklama defensywna 4. reklama agresywna 5. reklama prestiżowa
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do reklamy ruchowej zalicza się: autobusy, samochody, tramwaje, koszulki itp. Ten typ reklamy musi być częścią większej...
Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel reklamy: - informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) - nakłaniająca (większość reklam produktów) - przypominająca (np. samo logo firmy) - edukacyjna (np. kampania 'nie garb się') 2) Ze względu na przedmiot reklamy: - reklama...


Nowe artykuły: Artykuł 33 Nowy | Zobacz też: Artykuł 36 na studia